יצירות אוטומציות לעסקים

שחוסכות זמן.
שמשפרות מכירות.
שמשפרות תהליכים.

רוצה לשפר את התהליכים העסקיים שלך?

אז הבנתם שבעזרת כלים דיגיטליים אפשר לשפר כמעט כל תהליך בעסק שלכם?

אתם בדרך הנכונה!

מהי אוטומציה עסקית?

קודם כל, זאת צריכה להיות דרך חיים, החשיבה צריכה להיות לא מי יעשה את זה, אלא מה יעשה את זה.

כדי להבין למה אוטומציה יכולה לעזור לכם בתור בעלי עסק אתם צריכים להבין קודם שעסק בהגדרה שלו הוא פשוט אוסף של תהליכים, וכל המטרה של אוטומציה היא למקסם את התהליכים ולהפוך אותם לכמה שיותר אוטומטים.

מדוע חשוב לך בתור בעל/ת עסק לשלב בו אוטומציה?

במהלך עשרות השנים, האוטומציה נגעה כמעט בכל תעשייה – מכספומטים דרך פסי ייצור ועד למערכות בריאות. אבל בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה לוקחים את האוטומציה לרמה חדשה לגמרי. לדוגמא, אפשרי להפוך את כל תהליך קליטת הלקוח לאוטומטי לגמרי או לחלופין לשמור קשר עם הלקוחות ולעלות מכירות גם, בצורה אוטומטית לחלוטין.

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל של אוטומציה, עסקים צריכים להשתמש בעקביות בתוכנות אוטומציה מוכחות ובשיטות עבודה מומלצות בכל זרימות העבודה – מיצירת חוויות לקוח דיגיטליות מהירות יותר ועד לפישוט תהליכים פנימיים. עם זאת, לא כל הפתרונות מכילים את כל מגוון הטכנולוגיה הדרושה לאוטומציה של פעולות מקצה לקצה. זה יכול להוביל לפתרונות נקודתיים רבים, עלויות גבוהות יותר וחוסר יכולת לבצע קנה מידה.

בין אם אתם מנהלים עסק קטן או עסק גדול, אוטומציה היא דרך מצוינת לייעל את התפעול ולהניע את הצמיחה העסקית. כלי אוטומציה נועדו להחליף את העבודה האנושית בכלים דיגיטלים, כך שתוכל להפעיל את משאבי האנוש הללו במקום אחר בעסק.

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל של אוטומציה, עסקים צריכים להשתמש בעקביות בתוכנות אוטומציה מוכחות ובשיטות עבודה מומלצות בכל זרימות העבודה – מיצירת חוויות לקוח דיגיטליות מהירות יותר ועד לפישוט תהליכים פנימיים. עם זאת, לא כל הפתרונות מכילים את כל מגוון הטכנולוגיה הדרושה לאוטומציה של פעולות מקצה לקצה. זה יכול להוביל לפתרונות נקודתיים רבים, עלויות גבוהות יותר וחוסר יכולת לבצע קנה מידה.

לכן, מומלץ להתייעץ עם מומחה אוטומציה ביוכל להיכנס לעסק שלכם ולהבין בדיוק אילו תוכנות הוא צריך כדי לייעל המקסימום את כל התהליכים שלו.

הנה 9 יתרונות לאוטומציה בעסק שלכם:

1. זה יחסוך המון זמן של העובדים שלך.

חיסכון בזמן הוא היתרון העיקרי של אוטומציה בעסק. מחקר גילה שעובדי משרד מבלים שעתיים ביום במשימות אדמיניסטרטיביות כמו חיפוש מידע, אישור ניירת ועיבוד מסמכים.

פתרונות אוטומציה של תהליכים עסקיים יכולים להשלים את המשימות הללו הרבה יותר מהר וללא שגיאות. בסופו של דבר, אוטומציה של תהליכים פירושה שהעובדים יכולים לנצל את זמן העבודה שלהם טוב יותר.

2. זה מגביר את הפרודוקטיביות.

כאשר משימות מסורבלות מואצלות לפתרון דיגיטלי, ניתן לטפל במספר תהליכים בו זמנית. זה מוביל להספק גבוה יותר.

נוסף על כך, אוטומציה גם משפרת את חווית העובדים בכך שהיא מאפשרת לצוות שלך להתמקד רק במשימות שנועדו להכניס יותר כסף(ולא בבירוקרטיה).

3. זה הופך את התהליכים העסקיים ליעילים יותר.

תהליך יעיל כאשר התוצאה הטובה ביותר מושגת במינימום מאמץ. כאשר מבוצעות באופן עקבי סדרה של שלבים מוגדרים מראש, אין מקום לסטיות. בנוסף, אוטומציה מתורגמת לאיכות ותקשורת משופרת, לנראות רבה יותר ולניהול משימות יעיל יותר.

ניתן להחליף הערות, שיחות ומיילים להעברת מידע בפתרונות מודרניים יותר, הנכללים בדרך כלל בתוכנת אוטומציה של תהליכים עסקיים. כאשר לצוות יש לוח מחוונים לבדיקת התקדמות המשימות, קל יותר לנהל מועדים ולייעל את שיתוף הפעולה. יתר על כן, שום פרט לא יכול ללכת לאיבוד.

4. זה ממזער שגיאות.

זה לא עניין של כמה העובדים שלך מסוגלים ומיומנים. לשגות זה אנושי, טעויות קורות. חוסר יעילות ועיכובים הם בלתי נמנעים. הסרת הסיכון לשגיאות הופכת את התהליך לחלק יותר ועוזרת להימנע מפעולות מיותרות. עם זאת, הסבירות לשגיאות פוחתת באופן דרמטי כאשר אתם משתמשים באוטומציות.

5. זה מייצר תהליכים.

תהליך ידני הכולל עובדים ובעלי עניין רבים יכול להיות די מבולגן. לכל אחד יש הרגלים משלו, שיטות תיוק ומשימות מרובות שצריך להיות בראש. כדי שהתהליך יהיה יעיל, הוא צריך להיות מתוכנן נכון בשלב הראשוני.

תהליך אוטומטי מתבצע כזרימת עבודה עקבית, שצעדיו עוקבים זה אחר זה באופן שיטתי עד שמגיעים לתוצאה סטנדרטית בכל פעם. לכן אוטומציה היא קיצור דרך חכם לעבודה רצופה ומדויקת.

כמובן, ניתן לבצע שינויים מסוימים עבור כל זרימת עבודה עסקית בנפרד. אבל, באופן עקרוני, אחד היתרונות המרכזיים של אוטומציה בעסקים, זה שאי אפשר לפספס שלבים קריטיים, ושום מסמך לא יכול ללכת לאיבוד.

6. אוטומציה מארגנת את כל המסמכים בצורה מדויקת.

באוטומציה, כל שלב בתהליך אוטומטי מתועד תמיד, מה שמאפשר:

-לעקוב אחר המסמכים המעורבים.

-למפות את המסלול שלהם.

-לראות מי עשה מה.

-לבדוק מתי כל פעולה התרחשה

שליטה כזו לא רק משפרת את הדיוק והאמינות. זה גם מספק לארגון רשומות הניתנות לביקורת של כל זרימת עבודה עסקית ספציפית. רשומות אלו ניתנות לאחזור בקלות אם יתעורר צורך – למשל, מענה לפניות של לקוחות או הוכחת ציות לרשתות ממשליות.

7. זה מספק חווית לקוח טובה יותר.

נוחות וגישה מהירה לשירות הן תכונות מפתח שלקוחות מחפשים בהשוואה בין ספקים שונים. אוטומציה מאפשרת שירותים מהירים יותר, מדויקים יותר ואיכותיים יותר ללקוחות. בנוסף, הרבה יותר קל לסייע ללקוחות כאשר אתה יכול בקלות לאחזר את המידע שלהם במקום לבזבז שעות במרדף אחר ניירות. עמידה בסטנדרט המובטח של מצוינות תפעולית מניעה אושר וסיפוק, אשר בתורם בונה אמון, נאמנות ויתרון תחרותי.

8. זה מפתח עסקית.

ככל שתיק הלקוחות מתרחב ומספר העובדים עולה, גם היקף העבודה מתעצם. הנפקה ידנית של 10 חשבוניות אינה זהה להנפקת 1000. כך גם לגבי כל שאר התהליכים העסקיים – החל מהעסקת חברי צוות חדשים ועד להכנסת לקוחות חדשים ועוד.

ניתן לטפל בשינוי בצרכים העסקיים ובדרישות הרגולטוריות המשתנות ללא מאמץ הודות לאוטומציה. כתוצאה מכך, אוטומציה בעסק עוזרת לשפר ולהאיץ את הגדילה העסקית.

9. זה פשוט חוסך המון זמן.

כאשר משתמשים בתוכנות אוטומציה בצורה נכונה בתור בעלי עסק תוכלו לחסוך לעצמכם המון זמן ולתת לטכנולוגיה לעשות את העבודה בשבילכם.

מאמרים בנושא אוטומציות לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא אוטומציות לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »