fbpx

7 טיפים איך לעלות תוכן לעסק שלך לכל פלטפורמת מדיה חברתית

יש אמנות ביצירת תוכן מוצלח ברשתות החברתיות. אתה צריך לחשוב על סוג התוכן, המסר שלו, הטון וויזאלויות שלו. אתה צריך להבין איך לבנות מסרים שיווקיים כדי להבטיח שאתה תופס את תשומת הלב של האנשים הנכונים בפלטפורמה הנכונה בזמן הנכון.

במאמר של היום נסקור 7 דרכים יעילות לעשות את זה נכון:

1. צרו סרטונים קצרים.

אנחנו יודעים שצרכנים אוהבים לראות מדיה וכמה שיותר, אבל סרטונים קצרים הוכיחו את עצמם כמועדפים. סרטון קצר לא רק שיש לו סיכוי גדול יותר שיצפו בו כמה שיותר אנשים, אלא שהוא לוקח פחות זמן ואינו דורש איש מקצוע ליצור ולפרסם.

שימוש בסרטונים קצרים הוא דרך מצוינת למשוך עוקבים ולנטר מדדים הקשורים לסרטון שלך. וכך להכיר יותר מי הקהל שלך וכך ליצור תוכן יותר טוב בפעם הבאה.

2. צרו תוכן שמעודד אינטרקציה.

אינטראקציה של משתמשים עם הפוסטים שלך גורמת לבוטים של הרשתות להבין שיש לכם תוכן מעניין, ובעכבות זה גם לקבל יותר חשיפה לתוכן שלך. ככל שהתוכן שלך רואה יותר לייקים, שיתופים והערות, כך הבוטים של הרשתות יתנו לו יותר חשיפה. 

הנה כמה דוגמאות לתוכן שמעודד אינטראקציה:

-שאלות ותשובות על העסק/בעל העסק.

-סקרים וחידונים.

-מחשבונים או מבחנים לעוקבים.

-מבצעים המתמקדים בלייקים ושיתופים.

ועוד ועוד, כמה שתהיו יותר יצירתיים ככה תוכלו לגלות עוד המון רעיונות.

3. צרו תוכן שמעורר הומור ורגש.

בין אם זה מם מצחיק או סרטון נוגע ללב שבאמת מרגש, העיקר זה לעורר את הרגש לעוקבים שלכם. 

זה חשוב במיוחד בשנת 2022 מכיוון שצרכנים מחפשים מותגים שהם מתחברים אליהם גם מבחינה רגשית וערכית.

עסקים שמתחברים לעוקבים שלהם ברמה עמוקה זו, אפילו סתם GIF או מם טיפשי, נוטים לקבל הרבה יותר אינטראקציה מהעוקבים שלהם.

4. תקראו ותגיבו לתגובות של העוקבים שלכם.

זה נשמע כמו אסטרטגיה פשוטה ומובנת מאליה אבל יצירת קשר עם לקוחות בתגובות ידועה כאסטרטגיה מוצלחת. ברשתות החברתיות עסקים רבים פשוט מפרסמים תוכן ולא עושים מעבר. זה אף פעם לא צריך להיות המצב. המדיה החברתית היא כעת ערוץ לשירות לקוחות ודרך לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולספק פתרונות לשאלותיהם.

אז, תפנו, תגיבו, תעשו לייקים, אפילו שתפו תוכן מעניין שרלוונטי למותג שלכם. זה גם נראה טוב לעוקבים שלכם כשהם רואים אתכם באינטראקציה עם עסקים דומים, וזה מגדיל את הסיכוי שתקבל תגובות משלך.

5. תהיו מודעים לטרנדים ולעדכונים הכי חמים בתחום שלכם.

התעדכנות בפיתוחים ומגמות בענף שלך היא דרך מצוינת למשוך ולהרשים עוקבים במדיה החברתית. זה ממתג אותך כאוטוריטה בתחומך ונותן לאנשים סיבה להסתכל על הדף שלך מדי פעם. לדוגמה, אם אתה מייצג עסק בתעשיית האופנה, העוקבים שלך יעקבו אחר הפוסטים שלך בתקווה לראות חדשות שהם רוצים לקרוא עליהם.

6. תחשפו את העסק שלכם בצורה אותנטית.

עסקים יכולים להיראות ארגוניים ונוקשים בעיני העוקבים, מה שמצייר את המותג שלך כדבר, לא כאדם אותנטי. 

כאשר אתם מפרסמים תוכן אנושי יותר, כמו סיפורים או סרטונים של ההנהלה והצוות, זה מראה ללקוחות את האנשים האמיתיים מאחורי המוצר או השירות שלכם וכך גורם לעוקבים שלכם להתחבר יותר לעסק שלכם.

הנה כמה טקטיקות כדי לעשות את זה ביעילות:

-סרטון 'יום בחיי' על העסק שלכם.

-תוכן שפורסם על ידי העובדים שלכם שקשור לעסק.

-פרסום מם מצחיק או תמונת השבוע מתוך המשרד.

-הדגמות חיות של מוצרים או שירותים.

-הדרכות How To – לדוגמה, אם העסק שלכם מוכר איפור, הראו לאנשים איך להשתמש בו נכון! 

-סיור במקום העבודה.

ועוד ועוד, כמה שתהיו יותר יצירתיים ככה תוכלו לחשוב על עוד רעיונות כאלו.

7. בקשו מהעוקבים שלכם ליצור איתכם אינטראקציה.

זה נשמע פשוט כי זה באמת ככה! משתמשי מדיה חברתית נקראים כך בגלל שהם חברתיים. הם מקיימים אינטראקציה קבועה וקופצים על ההזדמנות לעזור למותג שהם אוהבים. בקשו תגיות, לייקים ושיתופים כשאתם מפרסמים את התוכן הרגיל של.

תחשבו על זה כקריאה ידידותית לפעולה. רק, במקום לבקש מהעוקבים שלך בטיקטוק להירשם לניוזלטר בחינם, אתם מבקשים מהם לתייג חברים או לשתף את הסרטון שלכם אם הם אהבו את מה שהם ראו.

לסיכום:

אם אתם לוקחים משהו מהמאמר הזה, אנחנו מקווים, זה שאלגוריתמים של הרשתות אמורים לעזור, לא להפריע. חלק ממשתמשי המדיה החברתית רואים באלגוריתמים חבלים הקושרים אותנו לכללים ספציפיים, אבל הם גם יכולים לעזור לכם ליצור תוכן שיש לו פוטנציאל להפוך לוויראלי. על ידי לימוד הכללים עבור כל פלטפורמה שיעזרו לכם לנצח את המתחרים ולעלות לפסגת החשיפה של העסק שלכם.

תוכן עניינים

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים על עיצוב גרפי לעסקים

"10 טיפים לעיצוב לוגו מנצח" – מדריך ויזואלי לעיצוב לוגו אפקטיבי עבור העסק שלך

אהלן חברים כאן דניאל – שותף ובעלים בחברת אינטואיט, עיצוב הלוגו של העסק שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית מותג מצליח. לוגו טוב צריך לייצג בצורה ויזואלית את ערכי המותג, תחום התמחותו ואת האנשים אליהם הוא מכוון. לוגו מוצלח ייזכר בקלות, יעורר אסוציאציות חיוביות ויסייע ביצירת נאמנות לקוחות ארוכת

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

7 טיפים איך לעלות תוכן לעסק שלך לכל פלטפורמת מדיה חברתית

יש אמנות ביצירת תוכן מוצלח ברשתות החברתיות. אתה צריך לחשוב על סוג התוכן, המסר שלו, הטון וויזאלויות שלו. אתה צריך להבין איך לבנות מסרים שיווקיים כדי להבטיח שאתה תופס את תשומת הלב של האנשים הנכונים בפלטפורמה הנכונה בזמן הנכון. במאמר של היום נסקור 7 דרכים יעילות לעשות את זה נכון:

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום ממומן לעסקים

כמה עולה בכלל קמפיין בפייסבוק / בגוגל? – התשובה המלאה

אהלן חברים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה לדבר איתכם על שאלה שאני שומע כל הזמן על בסיס קבוע, והיא "כמה עולה בכלל קמפיין פייסבוק?" או "כמה בכלל עולה קמפיין גוגל?" אז כדי לחסוך זמן לי ולכם, החלטתי לכתוב על זה מאמר כמו שצריך, שיתן את התשובה

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

איך לתזמן לכל הרשתות כמו מקצוענים – מיוחד לבעלי עסקים | מדריך מלא ומצולם

שלום חברים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת "אינטואיט פרסום". אני שמח להציג בפניכם מדריך מעשי ומקיף לתזמון פוסטים ברשתות החברתיות המובילות. לאורך השנים, ראיתי עסקים רבים מתמודדים עם האתגר של ניהול נוכחות מקוונת עקבית ואפקטיבית. תזמון נכון של פוסטים הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בהשגת תוצאות מרשימות ברשתות החברתיות. לכן,

לקריאה עכשיו »