fbpx

בניית אתרי תדמית

ייחודיים.
מתקדמים.
מותאמים אישית.
שעובדים.

רוצה ליצור לעסק שלך אתר תדמית?

אז חשבתם על הקמת אתר לעסק שלכם?

אתם בדרך הנכונה!

היום ב2022 אין צורך להגיד שלאתר אינטרנט לעסק שלכם יש שפע של יתרונות הן לבעלי עסקים קטנים והן לבעלי עסקים גדולים, לסטארט-אפים ולתאגידים גדולים. עם זאת, זה מזעזע של-46% מהעסקים הקטנים אין עדיין אתר אינטרנט, בעוד ש-12% לא צפויים ליצור אותו בעתיד ו-10% אינם בטוחים.

כעת, כאשר אנשים מודרניים מבלים כ-8 שעות ביום באינטרנט, מה שמשפיע על הדרך בה אנו חיים ועובדים,אין ספק שלכל עסק מצליח צריכה להיות נוכחות באינטרנט.

הסיבה שבאופן מפתיע למעט מאוד עסקים קטנים יש אתר אינטרנט היא שהם כנראה לא מכירים את היתרונות הרווחיים של הקמת אתר לעסקים קטנים. אז בואו נסתכל עליהם עכשיו.

בעידן של מדיה חברתית, לפעמים בעלי עסקים עשויים לחשוב שהקמת אתר אינטרנט היא מיותרת, אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. קל יחסית ליצור פרופיל מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או לינקדאין. עם זאת, חשוב להפליא שיהיה "בסיס ביתי" שממנו כל החשבונות החברתיים שלכם יכולים לקשר בחזרה. לאמיתו של דבר: חברת VeriSign(חברה לסקרים) גילתה ש-84% מהלקוחות שנסקרו אמרו שהם מאמינים שעסק עם אתר אינטרנט אמין יותר מאשר עסק עם דף מדיה חברתית בלבד(מקור).

עוד נמצא שלמעלה מ-40% מהעסקים בשנת 2018 לא היה אתר אינטרנט, ובנוסף 60% מבעלי העסקים לא רואים צורך להקים אתר(מקור).

לפיכך, עצם קיומו של אתר אינטרנט יכול לשים אתכם צעד לפני המתחרים. אתר הוא עוד דרך להביא יותר לקוחות, הכנסות וערך כולל לעסק שלכם.

הנה 5 יתרונות של אתר לעסק שלכם:

1. נוכחות עסקית בעלות נמוכה

לבעלי עסקים קטנים יש בדרך כלל תקציב קטן, שכן הרווח שלהם יגדל עם הזמן. עם זאת, הם צריכים לבסס נוכחות אינטרנטית אפקטיבית כעת, בשלב הראשוני של העסק שלהם, על מנת שיוכלו להשיג רווח הגון בעתיד. יש קשר סיבה-תוצאה. אז אם זה עתה פתחתם את העסק הקטן שלכם, ככל שתקדימו ליצור אתר אינטרנט, כך תקבלו רווח מוקדם יותר.

אתם אולי חושבים שזה יקר מדי, אבל למעשה לא משנה מה ההון שלכם מראש, פיתוח אתר תדמית בתקציב נמוך מאפשר לכם להשיג אתר שמסוגל להמיר מבקרים ללקוחות. זה די משתלם למיזמים חדשים ולעסקים קטנים ליצור מינימום מוצר בר-קיימא שיופיע במהירות בשוק, ולאחר מכן להשקיע בשיפורים שלו בהמשך.

2. הגעה ללקוחות 24/7

לא משנה איזה סוג של עסק קטן אתם מנהלים, אתר תדמית נגיש על בסיס 7 ימים 24 שעות ביממה ללא הפסקות לחגים וסופי שבוע הוא יתרון עצום.

סיבה נוספת ליצור נוכחות אינטרנטית עבור העסק שלכם היא צמצום מרחקים. אתר תדמית מאפשר לכם להרחיב את קהל היעד ולהכיר את העסק שלכם עם לקוחות שנמצאים רחוק ממך. למעשה, כל הארץ נמצאת בהישג יד.

3. נראות המותג שלכם

אם זה עתה התחלתם לנהל מיזם חדש או עסק קטן, חשוב לכם במיוחד ליידע כמה שיותר אנשים על זה.

אתם רוצים ליידע אנשים שהעסק שלכם קיים, כמו גם מה העסק שלכם עושה, איך הוא נקרא ועד כמה הוא יכול להיות שימושי עבור הלקוחות שלכם – או עבור חברים/קרובים/קולגות/שכנים שלהם.

אתר אינטרנט המייצג את העסק שלכם יעזור לכם לספק נראות דיגיטלית וכן לבסס או לשפר את ההכרה במותג. מה שבסופו של דבר יספק עוד אמינות לעסק שלכם.

4. שיווק דיגיטלי יעיל יותר

ביצוע נכון של שיווק באמצעות תוכן מאפשר למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהמיר אותם. לפי InsideView(חברה לנתונים לדיגיטלים), חברות שיוצרים תוכן באתר שלהם על בסיס קבוע מייצרות 67% יותר לידים בחודש, ובכך יש להן 67% יותר הזדמנויות מכירה מאלה שאין להן בלוג עסקי.

יתרה מכך, קידום העסק הקטן שלכם בפלטפורמות שונות באינטרנט הוא הרבה יותר קל אם יש לכם אתר משלכם. אתם יכולים ליהנות מהיתרונות המקסימליים של שיווק ברשתות החברתיות לעסקים אם הפוסטים שלכם במדיה החברתית מכילים קישורים שמפנים משתמשים חברתיים לאתר שלכם, שם הם יכולים למצוא מידע מעמיק יותר.

הדבר נכון גם לגבי שיווק ממומן ברשתות. פוסטים מקודמים ומודעות ממומנות המקשרות לאתר נראים כך יותר אמינים וסמכותיים.

5. נתונים עסקיים מדויקים יותר

התאמה לציפיות של הקהל שלכם מאפשרות לכם להגיע לשביעות רצון הלקוחות ולהרוויח נאמנות לקוחות. אם אתם רוצים להציע ללקוחות שלכם בדיוק את מה שהם צריכים, ברור שאתם צריכים לדעת מה הם באמת צריכים ומי הם בעצם.

כאשר יש לכם אתר אינטרנט, קל לעקוב אחר אופן האינטראקציה של המשתמשים איתו. אתם יכולים לגלות מה המוצר או השירות שלכם שאנשים הכי אוהבים ומה הם הכי פחות אוהבים, מאיזה מיקום גיאוגרפי, מכשירים ואתרי צד שלישי הם מגיעים בדרך כלל ועוד הרבה יותר. תובנות אלו מאפשרות לכם ליצור חזון ברור של אישיות הלקוח האידיאלי שלך.

ישנם כלים רבים למעקב אחר התנהגות האתר שלכם אשר אוספים את הנתונים הללו, מציגים אותם בצורה נוחה, מאחסנים ומפרשים אותם. הפופולרי ביותר הוא, ללא ספק, זה שיוצר על ידי גוגל(google analytics) ככה תוכלו לחזק את מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

למה לעשות את זה איתנו?

פיתוח מתקדם

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצר הטוב ביותר.

אצלנו תקבלו אתר תדמית ברמה הגבוהה ביותר.

עיצוב ייחודי

אצלנו אין עבודה עם טמפלייטים, לכל אתר אנחנו יוצרים עיצוב ייחודי משלו.

מבחינתנו עיצוב אתר זאת אומנות, אנחנו מקפידים על הרמה הגבוהה העיצובית שלנו ועל שביעות הרצון של לקוחותינו.

חווית משתמש

האתר שלכם צריך להיות נוח ועם חווית משתמש ברמה גבוהה, ככה גם גוגל יאהבו אותו וגם הגולשים שיכנסו אליו. אנחנו נדאג שהחוויה באתר שלכם תהיה פשוטה וכיפית.

התאמה אישית

רוצים משהו ספיציפי אליכם? אולי איזה פופ אף שיקפוץ בצורה ייחודית? אנחנו נתאים אישית את האתר לכל הצרכים שלכם, לא משנה עד כמה מופרעים הם.

מוזמנים לנסות אותנו.

מיתוג עוצמתי

אנחנו יודעים איך לייצר מותגים, וגם את האתר שלכם נבנה כדי להפוך אתכם למותג, אתר שיש בו חווית משתמש טובה עם עיצוב נכון בפיתוח מתקדם הופך כל עסק למותג חזק.

מערכת ניהול מתקדמת

אנחנו ניצור לכם מערכת ניהול ידידותית איתה תוכלו בקלות להתנהל עם האתר החדש שלכם, יצרנו אותה כך שכל אדם יוכל לעבוד איתה ללא מאמץ, כך לא תבזבזו שום זמן מיותר.

FAQ

יש לי כבר אתר שהוא ישן, האם אני צריך/ה לעדכן אותו?

עם כמה מהר שהטכנולוגיה משתנה, מומלץ לבצע ביקורת על האתר שלכם לפחות פעם בשנתיים. בעת עיצוב האתר, הקפידו על עיצוב שיעמוד במבחן הזמן. אנחנו מאמינים שעיצוב פשוט וקלאסי תמיד ישאר רלוונטי לרוב העסקים אך יש פעמים שעיצוב מיוחד יתן השפעה חיובית על התוצאות של האתר.

אם אתם לא בטוחים אם אתם צריכים לעדכן את האתר שלכם, תוכלו להשאיר לנו את הפרטים שלכם ונעשה לך בדיקה בחינם או לחלופין תוכלו להסתכל על אתרים של מתחרים שלכם ולהשוות לאתר שלכם.

בוודאי! , כל עיצובי האתרים ופיתוח אתרי האינטרנט שלנו מותאמים לחמשת גדלי המסך הסטנדרטיים (שולחן עבודה גדול, מחשב נייד, טאבלט, פאבלט וטלפון נייד). למעלה מ-70% בדרך כלל מהתנועה לאתר מגיעה ממכשירים ניידים ולכן אנו שמים דגש עצום על חווית המשתמש במכשירי המובייל.

שאלות אלו תלויות בסוג העסק שלכם, אך באופן כללי, אתרי אינטרנט צריכים להיות מורכבים לפחות מהעמודים הבאים: דף הבית, אודות החברה, שירותים/מוצרים המוצעים, תיאורי מקרה/המלצות, בלוג ודף צור קשר.

 

אם אתם לא בטוחים מה צריך לכלול האתר שלכם, אל דאגה. צוות המומחים שלנו תמיד מבצע בדיקה עמוקה של העסק שלכם כדי לוודא שאנו כוללים את כל הדפים המדויקים שצריך כדי לגרום למוצר או לשירות שלכם להיראות הכי טוב שאפשר.

אנו משתמשים בכלים ובטכנולוגיה שיהיו היעילים ביותר עבור העסק שלך.

אנו נקבע איזו פלטפורמה היא ההגיונית ביותר עבור העסק שלך ולאחר מכן נעצב ונפתח את האתר שלך על סמך זה. אבל, לפרטים, אנחנו בקיאים בפלטפורמות כמו WordPress, Joomla, Magento, Drupal, אתרים מבוססי PHP מותאמים אישית ועוד רבים נוספים.

כמובן! כל הפרויקטים שלנו מתחילים בשלב עיצוב שמתבסס על שאלון אתר שמתחשב בטעם האישי שלכם.

החלק הגדול השני? אנו מעצבים עד שהכל יהיה מושלם, גם מבחינתנו וגם מבחינתכם.

הכל מתחיל מאתר חזק ובריא מבחינה טכנית. עסק יכול לשלם המון כסף עבור עיצוב מדהים של אתר, אבל אם האתר לא מייצר תנועה, מה זה עוזר?

אנו דואגים להתאים את האתר שלך לסטנדרטים הגבוהים ביותר של SEO(קידום אורגני בגוגל)טכני, מה שמבטיח שכל קידום נוסף של האתר שלך יהיה שווה את הזמן.

אתר אינטרנט שלא מותאם מנקודת מבט טכנית של קידום אתרים יבזבז המון פוטנציאל של תנועה אליו.

עם זאת, זה שאתם מפתחים אתר חדש לעסק לא אומר שהוא יופיע בדירוג מנועי החיפוש באופן מייד, במיוחד עבור מילות מפתח תחרותיות. האתר חשוב, ובלעדיו תיכשלו מנקודת מבט של SEO, אבל קידום האתר לגוגל לאחר הפיתוח חשוב לא פחות, אם לא יותר.

כן כמובן. לא פעם ננסה לעשות עיצוב מחדש מלא של אתר, אבל רק אם יש צורך בכך. לפעמים אתרים צריכים רק עבודות SEO טכניות קלות וכמה התאמות קטנות בעיצוב.

אין סיבה לעצב מחדש אתר מעוצב היטב. במקום זאת, נוכל לקחת את העיצוב הקיים, למקסם את כל העניין הטכני של הSEO באתר, ואז להתחיל לקדם אותו בתוצאות החיפוש של גוגל.

שאלה זו תלויה בדרישות הפונקציונליות של האתר. פרויקטים באתר יכולים לנוע בין שישה שבועות לכמה חודשים.

כן. אנו עומדים לצד המוצרים והשירות שלנו 100% מהזמן. יש לנו תקופת בדיקת באגים של 30 יום שבדרך כלל מאפשרת לנו לחלץ את כל הבאגים או הבעיות שאנו חווים.

עם זאת, אם משהו מתקלקל באתר שלך באופן בלתי צפוי, אנחנו נהיה שם כדי לתקן אותו ולהחזיר אותו לפעולה בהנחה שהבעיה לא נגרמה על ידי מפתח נוסף אחר שעבד באתר.

כן, כן, וכן. אתם הבעלים של כל מה שאנחנו מעצבים ומפתחים. אל תסמכו על מפתחי אתרים שגורמים לכם לשלם תשלום חודשי ואז מאיימים לכבות את האתר שלכם אם תפסיקו לשלם.

מאמרים בנושא אתרי תדמית לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא אתרי תדמית לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »