fbpx

איך לתזמן לכל הרשתות כמו מקצוענים – מיוחד לבעלי עסקים | מדריך מלא ומצולם

שלום חברים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת "אינטואיט פרסום". אני שמח להציג בפניכם מדריך מעשי ומקיף לתזמון פוסטים ברשתות החברתיות המובילות.

לאורך השנים, ראיתי עסקים רבים מתמודדים עם האתגר של ניהול נוכחות מקוונת עקבית ואפקטיבית. תזמון נכון של פוסטים הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בהשגת תוצאות מרשימות ברשתות החברתיות. לכן, החלטתי להכין עבורכם מדריך זה, שילווה אתכם צעד אחר צעד בשימוש בכלי התזמון של פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב.

המטרה שלי היא שבסיום המדריך, תרגישו בטוחים ביכולת שלכם לנהל בצורה מיטבית את התוכן שלכם בכל פלטפורמה. אז בלי להתעכב יותר מדי, בואו נצלול פנימה ונתחיל!

1. פייסבוק – Creator Studio

1.1 התחברות ל-Creator Studio
כדי להתחיל לתזמן פוסטים בפייסבוק, עליכם להתחבר ל-Creator Studio עם חשבון הפייסבוק העסקי שלכם. פשוט היכנסו ל-creator.facebook.com וחפשו את האפשרות "כניסה באמצעות פייסבוק". אשרו את החיבור והנכם מוכנים להתחיל.

1.2 בחירת דף או קבוצה
לאחר ההתחברות, תראו רשימה של כל הדפים והקבוצות שיש לכם גישה אליהם. בחרו את הדף או הקבוצה שאליהם תרצו לתזמן פוסטים. אם אינכם רואים את הדף המבוקש, ודאו שיש לכם הרשאות מתאימות כמנהלים.

1.3 יצירת פוסט ותזמונו
כעת, לחצו על הכפתור "Create Post" בחלק העליון של המסך. בחלון שנפתח, תוכלו לבחור את סוג התוכן שברצונכם לפרסם – טקסט, תמונה, וידאו וכד'. צרו את התוכן ועצבו אותו לפי הצורך. כשאתם מרוצים, חפשו את האפשרות "Publishing Options" מתחת לפוסט. כאן, במקום לפרסם מיד, בחרו ב-"Schedule" וקבעו את התאריך והשעה הרצויים לכם. לבסוף, לחצו על "Schedule" כדי להשלים את התזמון.

1.4 ניהול פוסטים מתוזמנים
אחד היתרונות הגדולים של Creator Studio הוא היכולת לנהל בקלות את כל הפוסטים המתוזמנים שלכם במקום אחד. השתמשו בכרטיסייה "Content Library" כדי לראות סקירה של כל הפוסטים הקרובים, לערוך אותם במידת הצורך או לשנות את מועד הפרסום שלהם.

2. אינסטגרם – תזמון פוסטים ו-Stories

2.1 תזמון פוסטים דרך Creator Studio
הדרך הקלה ביותר לתזמן פוסטים לאינסטגרם היא דרך Creator Studio של פייסבוק. תחילה, עליכם לקשר את חשבון האינסטגרם העסקי שלכם ל-Creator Studio. ברגע שזה בוצע, תוכלו פשוט לעקוב אחר השלבים שתוארו עבור תזמון בפייסבוק, תוך בחירת חשבון האינסטגרם הרלוונטי.

2.2 תזמון Stories דרך אפליקציית אינסטגרם
נכון לעכשיו, האפשרות היחידה לתזמן Stories היא דרך אפליקציית האינסטגרם עצמה. כדי לעשות זאת, צרו Story חדש על ידי לחיצה על צלמית ה-'+' בפינה השמאלית העליונה. צלמו תמונה או סרטון, או בחרו אחד כזה מהגלריה שלכם. לאחר עריכה ועיצוב ה-Story, לחצו על שלוש הנקודות בפינה הימנית התחתונה ובחרו באפשרות "Schedule". בחרו את התאריך והשעה הרצויים ולחצו על "Schedule" כדי לסיים. זכרו, ניתן לתזמן Stories רק עד 75 יום מראש.

3. טיקטוק – תזמון וידאו

3.1 יצירת וידאו חדש
כדי לתזמן סרטון בטיקטוק, התחילו על ידי לחיצה על צלמית ה-'+' בתחתית המסך. צלמו סרטון חדש או בחרו אחד כזה מהגלריה שלכם.

3.2 עריכה ועיצוב הווידאו
השתמשו בכלי העריכה המובנים של טיקטוק כדי לערוך, לעצב ולהוסיף אפקטים לסרטון שלכם.

3.3 תזמון הווידאו
לאחר שסיימתם את העריכה, לחצו על "Next" ועל "Select Cover". כעת, במקום ללחוץ על "Post", חפשו את האפשרות "More Options" (סמל שלוש הנקודות) ולחצו עליה. מכאן, בחרו ב-"Schedule Video" וקבעו את התאריך והשעה שבהם תרצו שהסרטון יתפרסם.

3.4 ניהול סרטונים מתוזמנים
תוכלו לצפות בכל הסרטונים המתוזמנים שלכם ולערוך אותם, אם יש צורך, בכרטיסייה "Drafts & Scheduled" בפרופיל שלכם. זכרו להיעזר בנתונים על קהל היעד שלכם כדי לבחור את הזמנים האופטימליים לפרסום.

4. יוטיוב – תזמון סרטונים

4.1 העלאת סרטון חדש
כדי לתזמן סרטון ביוטיוב, התחילו בהעלאת סרטון חדש. במהלך תהליך ההעלאה, תתבקשו למלא את כל הפרטים הרלוונטיים כגון כותרת, תיאור וכד'.

4.2 הגדרת מועד פרסום הסרטון
בחלון "פרטי סרטון", מתחת לבורר הפרטיות, תמצאו אפשרות הנקראת "תזמון". לחצו עליה ובחרו את התאריך והשעה שבהם תרצו שהסרטון יהפוך לציבורי.

4.3 ניהול סרטונים מתוזמנים
כל הסרטונים המתוזמנים שלכם יופיעו בכרטיסייה "ניהול סרטונים" בחשבון היוטיוב שלכם. כאן תוכלו לערוך את פרטי הסרטון או לשנות את מועד הפרסום אם יש צורך בכך.

4.4 הגדרת פרטי הסרטון והתראות למנויים
בעת תזמון הסרטון, הקפידו למלא את כל הפרטים הרלוונטיים כגון כותרת, תגיות, כתוביות וכו'. תוכלו גם לבחור אם לשלוח התראות למנויים כאשר הסרטון יתפרסם.

5. עצות נוספות לשימוש בכלי תזמון

5.1 שמירה על עקביות
נצלו את כלי התזמון כדי לשמור על לוח זמנים עקבי לפרסום התוכן שלכם, גם מחוץ לשעות העבודה הרגילות. עקביות היא מפתח להצלחה ברשתות החברתיות.

5.2 תקשורת עם העוקבים
כשאתם משחררים זמן בעזרת כלי התזמון, נצלו אותו כדי לתקשר ולהגיב לעוקבים שלכם. בנו קשרים ויחסי אמון עם הקהילה שלכם.

5.3 שילוב עם כלי ניתוח
אל תשכחו לשלב את נתוני הביצועים מכלי הניתוח של הפלטפורמות השונות עם האסטרטגיה שלכם לתזמון פוסטים. השתמשו בתובנות כדי למצוא את הזמנים האופטימליים לפרסום ולמקסם את ההישג של התוכן שלכם.

לסיכום

חברים יקרים, אני מקווה שמצאתם את המדריך הזה שימושי ומועיל. כפי שראינו, כלי התזמון של הרשתות החברתיות מציעים לנו דרכים פשוטות ויעילות לנהל את התוכן שלנו ולהגיע לקהל שלנו ברגע האופטימלי.

אני ממליץ לכם לקחת את הזמן להתנסות עם הכלים האלה, לשחק איתם קצת ולראות איך הם יכולים להשתלב בצורה הטובה ביותר בתהליכי העבודה שלכם. זכרו, המפתח להצלחה הוא עקביות, התמדה ומדידה מתמדת של התוצאות.

כמובן, אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם רוצים לדון באסטרטגיות מתקדמות יותר, אתם תמיד מוזמנים ליצור קשר איתי ועם הצוות המנצח שלנו ב"אינטואיט פרסום". אנחנו כאן כדי לעזור לכם להצליח ולמקסם את הפוטנציאל של העסק שלכם ברשתות החברתיות.

אז קדימה, לכו ליישם, להתנסות וללמוד. ותזכרו, עם העבודה הנכונה והגישה הנכונה, השמים הם הגבול!

שלכם,
אביאור מ"אינטואיט פרסום"

תוכן עניינים

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לקידום ממומן לעסקים

איך ליצור בעצמי את הקמפיין הראשון לעסק שלי?

קמפיין שיווקי יעיל דורש מחקר, תכנון, זמן וסבלנות. יש הרבה מתחרים שצריך להתחרות בהם כדי להבטיח שהמסר שלך יגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון, לכן חשוב מאוד לקחת את הזמן ולתכנן כל שלב כמו שצריך. מאמר זה יראה לך את האלמנטים והשלבים הנדרשים ליצירה ויישום של הקמפיין המוצלח הראשון שלכם.  אז

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

מדריך לבעלי עסקים – איך לחשוב על אין סוף רעיונות לסרטונים ולעשות את זה כמו שצריך בעזרת claude

אהלן חברים כאן דניאל, שותף בחברת הפרסום אינטואיט, והיום אני רוצה להכיר לכם (שוב) את הכלי המטורף קלאוד שיעזור לכם לייצר אין סוף רעיונות!אז החלטתם להשקיע בשיווק באמצעות סרטונים – כל הכבוד! אתם בדרך הנכונה. סרטונים נחשבים היום לאחד הכלים האפקטיביים והמשפיעים ביותר בשיווק דיגיטלי. אבל כל מי שניסה ליצור

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

איך לייצר תוכן לעסק שלי על פי אסטרטגיה?

*המאמר כתוב בלשון זכר אך כמובן שפונה לשני המינים*  70 מיליון פוסטים בבלוג מתפרסמים מדי חודש בעולם, מה שמשתווה ל-2 מיליון בממוצע מדי יום (מקור). זה הרבה תוכן. אז איך תופסים מקום בשוק רווי יתר? איך אנחנו יוצרים תוכן שהלקוחות שלנו עדיין ימצאו בעל ערך? המטרה היא לא יותר תוכן,

לקריאה עכשיו »
מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי, שגם יודע לשאול שאלות ושתוכלו לשלוח אנשים לשם ולקבל לידים מדויקים יותר, מדובר בצאטבוט מגניב שישאל שאלות ובסופו יהיה לכם את הפרטים של הליד, אז

לקריאה עכשיו »