ניהול חשבון אינסטגרם

שמייצר קהילה.
שמשפר את המיתוג.
שמעלה מכירות.
שנותן תוצאות.

רוצה שננהל לך את האינסטגרם של העסק?

אז הבנתם שאינסטגרם הוא כלי שיווקי חזק לעסק שלכם?

אתם בדרך הנכונה!

זה לא סוד שאינסטגרם הוא אחד הכלים החזקים ביותר שעסק יכול לקבל!

בישראל, עלינו השנה מ-3,700,000 ל-4,500,000 משתמשים חודשיים, עליה משמעותית מאוד. מתוכם 2,300,000 משתמשים יומיים (לעומת 2,200,000 בשנה שעברה). מלבד המודעות בפיד, קיימת גם גדילה משמעותית בתנועה ובהתעניינות בסטורי של אינסטגרם עם 3,600,000 משתמשים חודשיים כש-1,800,000 פעילים באופן יומיומי. כמות הצופים ב-Reels של אינסטגרם היא 2,000,000.

אין ספק שכולם יודעים שאינסטגרם היא כאן כדי להישאר.

אינסטגרם מייצגת חיזוק עסקי אמיתי, וזו בדיוק הסיבה שרוב החברות משתמשות בה כדי לגשת לקבוצות קהל חדשות ולהגדיל בהדרגה את מספר הלקוחות.

היתרונות הבסיסיים של השימוש באינסטגרם ברורים – אתם יכולים להעלות את המודעות וליצור לידים חדשים כל הזמן. כל עסק קטן או גדול יכול להשתמש ביעילות בפלטפורמת האינסטגרם לקידום המותג שלו. בנוסף, זה מועיל יותר לעסקים קטנים עם פחות כסף מכיוון שזה דורש רק שבריר מהעלות של קידום ממומן.

הנה 6 יתרונות של חשבון אינסטגרם לעסק שלכם:

1. מגביר את המודעות למותג

אינסטגרם היא אמצעי זול במיוחד ויעיל ביותר להגברת המודעות למותג שלכם בשל מסד הנתונים העצום של המשתמשים שלו. בנוסף, האופי הויזואלי של אינסטגרם עוזר ליצור היכרות עם הנוכחות של המותג שלכם וההכרה שלו במוחם של הלקוחות/לקוחות פוטנציאלים שלכם.

עם זאת, נדרש זמן לא מבוטל כדי לפתח קשרים מקסימליים ולהגביר את המודעות למותג תוך השתתפות פעילה בפלטפורמה, זאת אומרת שצריך להשקיע המון בהתחלה אבל בסופו של דבר אתם תקבלו עוד פלטפורמה מטורפת בה תיחשפו לכמות בלתי מוגבלת של לקוחות פוטנציאלים.

2. תכירו את הלקוחות שלכם

היתרון כאן הוא פשוט אך פרקטי ביותר. כלומר, משתמשי אינסטגרם מפרסמים טונות של תוכן שיכול לעזור לך להבין את ההעדפות שלהם ולגלות מה הם באמת אוהבים. אתם יכולים להבין את זה במהירות – אורח החיים, המיקום, הערכים, האמונות האישיות שלהם ועוד רבים אחרים.

3. יותר חשיפה למוצרים או לשירותים שלכם

כרשת לשיתוף תמונות וסרטונים, אינסטגרם מושלמת לעסקים שמוכנים להציג את המוצרים או השירותים שלהם לעוקבים. זה לא רק ניחוש אלא עובדה מוכחת שכן 60% מהמשתמשים (יותר מ-600 מיליון אנשים) מחפשים ומגלים מוצרים חדשים באינסטגרם.

אתם יכולים לפרסם מדריכי וידאו וסקירות שירות או פשוט לפרסם תמונות המציגות את המוצרים שלכם. הדבר היחיד שאתם צריכים לזכור הוא להימנע מיצירת יותר מדי פוסטים הקשורים למוצר. בעוד שהמטרה העיקרית שלכם היא להגביר את המכירות, משתמשי אינסטגרם לא ישמחו לראות יותר מדי תוכן מכוון מכירות.

4. יצירת מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם

הצרכנים המודרניים מפונקים ולכן הם דורשים תשומת לב רבה ממותגים ועסקים. אם אתם רוצים לגרום להם להיות מרוצים, כדאי שתעסקו בתקשורת מקוונת על ידי פרסום תוכן איכותי, שאילת שאלות, מענה להערות והכרה של הקהל שלכם. תרגול כזה יעזור לכם לבנות קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות/לקוחות פוטנציאלים שלך ובהדרגה להפוך אותם לעוקבים נאמנים או אפילו לתומכי מותג.

5. הגברת תנועה לאתר שלכם

אינסטגרם היא בעיקר כלי תקשורת, בעוד שהרוב המכריע של העסק האמיתי מגיע מהאתר שלכם. עם זאת, זה לא אומר שאינסטגרם חסר תועלת מבחינת תעבורה. להיפך, אתם יכולים להשתמש בפלטפורמה הזו כאמצעי לקידום ולהפוך עוקבים למבקרים באתר.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוסיף קישורים בחשבון המותג שלכם, ולהוביל את המעריצים הסקרנים ביותר ישירות לאתר הרשמי של העסק/חברה.

6. תוכלו לקבל עוד ביקורות חיוביות

הכוח של שיווק מפה לאוזן הוא עצום, במיוחד אם אתם משכנעים לקוחות מרוצים לדבר בשמכם. מחקרים מראים שכמעט 90% מהאנשים סומכים על ביקורות מקוונות שנכתבו על ידי צרכנים אחרים באותה מידה שהם סומכים על המלצות מאנשי קשר אישיים. ככל שאתם ממשיכים לבנות קשרים חזקים יותר עם העוקבים שלכם, אתם יכולים לצפות שחלק מהם יהפכו לתומכי המותג הגדולים ביותר וישבחו את המוצרים שלך טוב יותר מנציגי המותג המקצועיים.

למה לעשות את זה איתנו?

טכנולוגיה מתקדמת

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצאות והביצועים הטובים ביותר, תוך שמירה על מיקסום הזמן שלנו ושלכם.

צ'אט בוטים, אוטומציות, ועוד.

אסטרטגיה ייחודית

לכל סוג של עסק ישנה אסטרטגיה ייחודית משלו, אנו מתאימים לכם את הדרך הנכונה עבורכם כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר.

תוכן איכותי

אנו מצלמים ועורכים ברמה הגבוהה שיותר, למטרת העלאת האיכות של כל סרטון/פוסט שתעלו, מה שיוביל לעלייה במיתוג שלכם בצורה טבעית.

מיתוג עוצמתי

אנו ניקח את השיווק הממומן שלכם ונבצע אותו בצורה שתגרום לאנשים להבין שאתם מותג חזק בשטח.

FAQ

אילו חשבונות מדיה חברתית אתם מנהלים עבור העסק שלי?

אנו מנהלים עבור פלטפורמות המדיה החברתיות הבאות: פייסבוק, אינסטגרם וכמובן טיקטוק.

כל פעילויות השיווק שלנו במדיה החברתית כוללות יצירת תוכן, יצירת פוסטים, מעורבות משתמשים ופעילויות שנועדו להגביר את החשיפה של העסק שלך ברשתות המדיה החברתית. אנו גם שואפים להגדיל את כמות העוקבים והלייקים שלך כדי להוסיף למספר הלקוחות הפוטנציאליים שאנו יכולים לנצל בכל פעם מחדש שאנו מפרסמים.

כן, אנו מבקשים ממך להעניק לנו גישה לחשבונות שלך על מנת שנוכל לבצע את עבודתנו כהלכה.

מדיה חברתית היא דרך מדהימה להתחבר ללקוחות פוטנציאליים שוב ושוב. זוהי גם פלטפורמה מצוינת להגברת החשיפה והמודעות למותג. אומרים שעלינו ליצור אינטראקציה עם לקוח כמעט 17 פעמים לפני שהוא מוכן לפעול עם העסק שלנו. מדיה חברתית היא דרך מצוינת לשמור על תקשורת ונוכחות עקביים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

הלקוחות שלך מצפים ממך להיות במדיה החברתית והפלטפורמה מאפשרת לך הזדמנות לגרום לאנשים לדבר על העסק שלך. מדיה חברתית היא דרך מצוינת להתחבר ולתקשר עם לקוחות קיימים ולהשפיע על לקוחות פוטנציאליים.

לא, רשתות מדיה חברתיות מסוימות טובות יותר עבור סוגי עסקים מסוימים. 

אנו ננתח את העסק שלך ולאחר מכן נקבע מה יהיו רשתות המדיה החברתיות הטובות ביותר עבור העסק שלך והמטרות העסקיות שלך. אנו מוודאים שאתם נמצאים ברשתות שיחזירו לכם את ההשקעה ולא יבזבזו את זמנכם.

מאמרים בנושא רשתות חברתיות לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא רשתות חברתיות לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »