קידום אורגני בגוגל

שמעלה מכירות.
שנותן תוצאות.
שמייצר לידים.

רוצה שנעשה לך קידום אורגני בגוגל לעסק?

אז הבנתם שקידום אורגני יכול לייצר לכם מקור הכנסה יציב וחזק לעסק?

אתם בדרך הנכונה!

אימוץ המסחר האלקטרוני והצורך במעורבות מקוונת לעסקים היו וימשיכו להאיץ בשנת 2022. אנשים רוצים להתרועע עם מותגים בתנאים שלהם ומחפשים חוויות מקוונות ייחודיות ויעילות לעשות זאת.

כדי להישאר תחרותיים, עסקים יצטרכו להתאים את הנוכחות הדיגיטלית שלהם כך שתהיה גלויה יותר, בעלת ערך וזמינה יותר ללקוחותיהם. דרך קריטית אחת לעשות זאת? התמקדות ב-SEO(קידום אורגני) לאתר העסק שלכם.

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ללא ספק. ארגונים שרוצים ליצור נוכחות מותג משפיעה צריכים להיות גלויים באינטרנט. עם זאת, אם אתם לא בעמוד הראשון, סביר להניח שלא תזכו בקליקים או תקדמו את המותג שלכם לאף אחד בגוגל. כיום, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית לזהות מותג משגשגת.

קידום אתרים איכותי המיושם עבור אתר האינטרנט של המותג יביא לתוצאות מדהימות לטווח ארוך.

אז מה זה באמת SEO (קידום אורגני)?

SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש, שהוא תהליך שיפור האתר שלך בפני גוגל כדי להגדיל את הנראות האורגנית עבור שאילתות חיפוש ספציפיות(לדוגמא אם מישהו יחפש "אמן חושים" גוגל יציג לו קודם את האתרים שהוא סומך עליהם ושיש להם תשובה מספקת לביטוי המחופש) . המטרה של קידום אתרים היא לשפר את איכות וכמות התנועה לאתר שלכם באמצעות שינויים באתר. זה לא אומר רק למלא דפים עם מילות מפתח רלוונטיות, אלא להתמקד ביסודות הליבה באינטרנט כגון מהירות האתר, התאמה לנייד, אינטראקטיביות ותוכן של דפי אינטרנט.

מומחים מסכימים שאופטימיזציה(שיפור) מוצלחת של האתר לגוגל נובעת מנתינת ערך אמיתי לגולש, כמו כן גם ציות להנחיות ולשיטות העבודה המומלצות של מנוע החיפוש גוגל. לצפות את כוונת הלקוח, להבין איזה סוג של תוכן הם רוצים לראות, ומתן התשובות הטובות ביותר הם הלב של קידום אתרים טוב.

המפתח הוא היכולת לחבר את האלמנטים הטכניים והאסטרטגיים יחד. לשרת בו זמנית את צרכי הלקוח שלכם ולספק אותם בצורה אטרקטיבית למנועי החיפוש.

היופי ב-SEO הוא שכל אחד יכול לעשות את זה וזה נגיש יותר ממה שאתה חושבים. במקום לשלם עבור מודעות דפוס מסורתיות או פוסטים ממומנים, לקחת את הזמן והמאמץ כדי להבין את היסודות של SEO, ואולי להשקיע בכמה כלים, יכול להוביל לערך רב יותר לטווח ארוך עבור העסק שלכם. 

הנה 5 יתרונות לקידום אורגני בגוגל לעסק שלכם:

1. תוכלו להביא יותר לקוחות דרך מנוע החיפוש של גוגל.

53.3% מכלל תעבורת האינטרנט מגיעה מחיפוש אורגני ו-60% מהמשווקים מצהירים שהלידים האיכותיים ביותר שלהם מגיעים מלקוחות המעורבים ב-SEO. למה? כי הם מחפשים פתרון, ובהיותכם אחת התוצאות המובילות אתם ממלאים צורך.

הדירוג בעמוד הראשון של גוגל הכרחי כדי שייראו ללקוחות. טיפוס למיקום העליון יכול כמעט להכפיל את שיעור הקליקים שלכם על פני המקום השני.

הנפח קיים ועל ידי קידום מונחי חיפוש ספציפיים איתם תוכלו למשוך את הלקוחות הנכונים. ועל ידי הכנסת האתר שלכם לעמוד הראשון, אתם הופכים את המותג שלכם לגלוי מאוד ומציגים לראווה שהעסק שלכם אמין.

2. תוכלו ליצור חוויה סמכותית ללקוח.

דירוג בעמוד הראשון של גוגל מגביר את האמינות בקרב לקוחות פוטנציאליים. גוגל מדרגת אתרים בהתבסס על עשרות אותות בדף ומחוץ לדף, כגון תוכן שנוצר, מהירות האתר ושימושיות במובייל. למרות שרוב הצרכנים כנראה לא מתחשבים באותות אלו, המשתמשים מצפים מגוגל לספק תחילה תוכן רלוונטי ובעל ערך. 

רובם סומכים על האלגוריתם באופן מרומז, ו-75% מהמשתמשים לא עוברים לעמוד השני, בכך שאתם תהיו ממוקמים גבוה בתוצאות תיצרו אצל הלקוחות שלכם רושם חזק של סמכותיות בעסק שלכם.

3. SEO מספק קידום 24/7.

מאמצי הקידום האורגני אינם מפסיקים לאחר שעות העבודה. תוכן לא נעלם לאחר שנגמר התקציב, כמו למשל בפרסום בתשלום. דירוגים שהושגו באמצעות SEO מקדמים את האתר שלך 24/7, תוך ניצול מוחלט של (לפחות) 60,000 החיפושים בגוגל המתרחשים בכל שנייה. 

שוב, קידום אתרים הוא ייחודי מכיוון שהוא מאפשר לעסק שלכם להגיע למשתמשים בזמן שהם מחפשים אתכם – לא על שלט חוצות שנראה בדרך אל מחוץ לעיר/מודעה ממומנת.

4. קידום אורגני יכול להגיע לכל סוגי קהל היעד שלכם.

קידום אתרים אינו מיועד רק לארגונים עם קהל יעד יחיד. אופטימיזציה למנועי חיפוש יעילה באותה מידה עבור חברות המכוונות לקהלים שונים, אולי עם אותו שירות.

לדוגמה, חברת התקנת בריכות עשויה לתת שירות לבעלי בתים וללקוחות מסחריים, שני קהלים נפרדים. קידום אתרים מאפשר לארגונים להגיע לכל קהל באמצעות מחקר מילות מפתח מונחה כוונות. כדי להגיע לשני הקהלים, ניתן ליצור דפי שירות נפרדים, אחד ממקד לביטוי מילת המפתח "שירותי התקנת בריכות למגורים" והשני מכוון ל"שירותי התקנת בריכות מסחריות".

5. קידום אתרים הוא אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח.

בעוד שקידום אתרים איכותי מספק לרוב השפעה עסקית משמעותית בשנה הראשונה, השפעות הקידום יובילו לתוצאות מוגברות במשך מספר שנים. למעשה, סדר הגודל של תוצאות קידום אתרים והחזר ROI תואם את התקציב, המאמץ והזמן שהוקדשו לכך. אם חברת קידום אתרים מבטיחה תוצאות מיידיות, היזהרו.

יישום אסטרטגיית קידום אתרים נכון – כגון יצירת תוכן ואופטימיזציה בדף – ושליטה באלגוריתם של גוגל לוקחים זמן מוקדש. כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר של שילוב SEO באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם, היו מוכנים לראות את הקידום האורגני כהשקעה עם תשואה יוצאת דופן לטווח ארוך.

שאלות ותשובות על קידום SEO

FAQ

מהו קידום אורגני בגוגל(SEO)?

SEO זה ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש(search engine optimization). אופטימיזציה למנועי חיפוש היא מאמץ להתאים את האתר שלך עבור חיפושים ספציפיים של מילות מפתח בעזרת מתן ערך לגולש/ת.

בפשטות, גוגל רוצה לחשוף את האתרים המתאימים ביותר עבור שאילתת החיפוש הספציפית של הגולש(לדוגמא חיפוש של "ביטוח רכב חדש לנהג צעיר" יראה קודם את האתרים שנותנים את הערך הכי טוב ומתאים לשאילתת החיפוש הזו). קידום אורגני איכותי לאתר שלכם יראה למנועי החיפוש שהאתר שלך הוא אחד הטובים ביותר עבור השאילתה שהמשתמש מחפש באינטרנט.

ישנם שני גורמים עיקריים שנלווים לקידום אתרים: התאמה לגוגל בתוך האתר והתאמה לגוגל מחוץ לאתר.

התאמה לגוגל בתוך האתר היא מאמץ שבו אנו מגדירים באופן טכני את התוכן והמידע שנמצאים באתר שלך לדירוג עבור חיפושים ספציפיים של מילות מפתח. מאמץ זה עשוי לכלול דברים כמו עדכון מטא תג, התאמת תוכן בדפים ספציפיים או יצירת בלוג לאתר שלך כדי לקדם תוכן.

התאמה לגוגל מחוץ לאתר כוללת את העבודה שאנו עושים כדי לקדם את האתר שלך מחוץ לאתר שלך. זה יכול לכלול דברים כמו כתבות חיצוניות וקישורים אשר יפנו לאתר שלך וכך יתנו לו עוד כוח וסמכות בעיני גוגל. דיגיטל פלייס מטפלת בכל המאמצים הללו עבורכם.

קידום אתרים זאת ההשקעה לטווח ארוך מהטובות ביותר שאפשר לעשות לעסק שלכם . 

הנה אנלוגיה נחמדה שאנו אוהבים להשוות עבור קידום אורגני איכותי:

תארו לעצמכם שאתם מנסים לדחוף סלע גדול. בהתחלה, קשה מאוד לגרום לחפץ הענק שלא זז להתחיל לזוז. אבל ברגע שאתם מתחילים להפעיל יותר ויותר לחץ ואנרגיה, הסלע מתחיל לאט לאט לנוע. ברגע שהסלע מתחיל לזוז, נעשה קל יותר ויותר לגרום לסלע לנוע מהר יותר ויותר. בשלב מסוים, הסלע יתגלגל מעצמו ללא שליטה. זה דומה מאוד למאמצי קידום אורגני.

השגת דירוגים בגוגל לא מתרחש בין לילה מכיוון שישנם מתחרים רבים אחרים שממוקמים טוב יותר או שמשקיעים מאמצי קידום אתרים במשך תקופה ארוכה יותר. אבל ברגע שהאתר שלכם מתחיל לראות דירוגים יותר טובים אז זה באמת כמו אפקט של גלגל. התנועה תגדל יותר ויותר ככל שנמקם את האתר שלכם גבוה יותר בדירוג החיפוש והדברים יתחילו לגדול באופן אקספוננציאלי מחודש לחודש ככל שנמשיך להוסיף עוד ועוד תוכן ומידע רלוונטיים שמובילים חזרה לאתר האינטרנט שלכם.

בקצרה ממש- קידום אורגני הוא לטווח הרחוק לעומת קידום ממומן שהוא בעיקר לטווח הקצר(אך גם לרחוק) אנחנו מאמינים ששילוב שלהם יוביל לתוצאות מקסימליות לאתר ולמותג של העסק שלכם,

הנה אנלוגיה נחמדה שיש לנו על קידום אורגני: תארו לכם שאתם רוצים בית משלכם, אתם צריכים עכשיו להשקיע המון זמן, המון כסף ומאמצים שבסופם יהיה לכם נכס משלכם, לעומת קידום ממומן שהוא כמו השכרת בית, אתם יכולים להשכיר מיידית את הבית הכי יפה שאתם רוצים, אבל ברגע שתפסיקו לשלם, הבית כבר לא שלכם. בקידום אורגני לעומת זאת, ברגע שבניתם את הבית, הוא שלכם לעד.

קידום אתרים דורש זמן, מאמץ וסבלנות. כאשר אנו מתחילים, בדרך כלל אנו ממקדים למילות מפתח פחות תחרותיות עם כמויות תנועה ממוצעות מכיוון שקל יותר להתברג לתוצאות ככה. ככל שהזמן יעבור ואנו משיגים יותר מילות המפתח שהאתר שלכם מדורג עליהן, נתחיל למקד למילות המפתח התחרותיות יותר.

באופן כללי, תוצאות הקידום האורגני מתחילות להופיע לאחר 3-6 חודשים, כאשר ההשפעות האמיתיות והגדולות יותר מגיעות בדרך כלל בסביבות שנה אחת. היופי הוא שדירוג גבוה בגוגל, אם נשמר, יהיה מועיל ביותר עבורכם בעתיד וייצור החזר ROI מדהים ככל שהזמן יתקדם. ההחלטה השגויה היחידה שאתם יכולים לקבל בנוגע לקידום אתרים היא לא לעשות כלום.

הנה כמה טיפים לאיך לקדם את האתר שלכם בעצמכם >>

קידום אורגני הוא כמו כדור שלג שמתגלגל במורד. בהתחלה זה מתחיל בקטן ואיטי, אבל ככל שהמאמצים מתגברים ומתווספים עוד ועוד מאמצי SEO, כדור השלג מתחיל להיות גדול יותר ויותר ומתחיל להתגלגל במורד הגבעה ללא שליטה. אותו דבר יקרה עם כמות הגולשים באתר שלך!

כמובן!  אנו שולחים דוחות חודשיים ודו חודשיים למטרת שיקוף מלא של כל התהליך, כמו כן אנו תמיד כאן כדי לענות במידת הצורך על שאלות או ספקות.

קידום אתרים חשוב מכיוון שהוא עוזר להפוך את הנוכחות והנראות שלך באינטרנט לבולטות הרבה יותר. בעת ביצוע קידום אורגני איכותי, אנו נותנים ערך לגולשים והוכחה חברתית שמובילה משתמשים מקוונים לעסק שלך. אסטרטגיית השיווק הזו היא בעלת ערך רב ותאפשר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים שאולי לא הגעתם אליהם בעבר. אסטרטגיית SEO חזקה יכולה לקחת את העסק שלך מאפס למאה וליצור כוח בלתי מוגבל באינטרנט.

לא, אבל אנחנו בטוחים שעם השירותים שלנו, התנועה שלך רק תגדל והנראות שלך באינטרנט רק תמשיך לגדול. אנו מתגאים בכך שאנו שקופים במיוחד, וזו הסיבה שאנו מספקים לך כלים כמו לוח המחוונים לדיווח המקוון שלנו שמראה לך למעשה איך הדברים מסתדרים. לא עוד עבודה עם סוכנויות שמסתירות או משנות נתונים בדיווח שלהן.

קידום אתרים מקומי (או בשפה יותר מקצועית "לוקאלי") הוא קידום סביב עיר מסוימת, לדוגמא מנעולן בתל אביב יקודם בצורה שתביא לו את התנועה מתל אביב ולא מאילת נגיד, לעומת קידום אורגני רגיל אשר יביא תנועה מכל הארץ ללא התמקדות בעיר מסוימת.

אסטרטגיית SEO מורכבת מגורמים רבים ושונים, אך חלקם כוללים: אופטימיזציה טכנית לאתר עצמו, יצרת תוכן למטרות SEO, הטמעת מטא תג, הטמעת Rich Snippet, כתיבת בלוג, יצרת כתבות שיווקיות, כתיבת תוכן אינפורמטיבי, שיווק במדיה חברתית, שיווק וידאו והפצת תוכן, ובעיקר נתינת ערך לגולש.

מאמרים בנושא קידום אורגני בגוגל (SEO) לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא קידום אורגני בגוגל (SEO) לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »