שיווק בווידאו – למה סרטונים קצרים כובשים את הרשת

🎬 מהפכת הווידאו הקצר

בעשור האחרון עברנו מתמונות לסטוריז, מסטוריז לרילסים, ומרילסים לטיקטוק. מה שמשותף לכולם? סרטונים קצרים.
אלגוריתמים של פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב שינו לגמרי את הדרך שבה תוכן מופץ – והם נותנים עדיפות ברורה לווידאו קצר ודינמי.

מחקרים מראים שסרטון של 30 שניות מקבל פי 3 חשיפה מפוסט רגיל. למה? כי בני אדם מעדיפים לראות במקום לקרוא, והאלגוריתמים יודעים את זה.


📌 למה סרטון קצר עובד?

  1. קשב קצר – אנשים גוללים במהירות, ולך יש שניות ספורות לתפוס אותם.

  2. קל לשיתוף – סרטון מהיר שעושה “וואו” עובר בין קבוצות וסטוריז.

  3. מניע לפעולה – בסוף סרטון קצר אפשר לשלב קריאה ברורה: “שלחו הודעה עכשיו” או “כנסו לאתר”.

  4. רלוונטיות לאלגוריתם – פלטפורמות דוחפות יותר וידאו כדי להחזיק את המשתמש בפיד.


🎥 סוגי סרטונים שעובדים

  • מאחורי הקלעים – הצצה לאותנטיות של העסק.

  • טיפים מהירים – “3 דברים שצריך לדעת לפני שקונים X”.

  • לפני ואחרי – במיוחד בתחומי עיצוב, טיפוח או נדל"ן.

  • ביקורות לקוחות – עדות אמיתית בסרטון תמיד משכנעת יותר מטקסט.

  • מיני־סטוריטלינג – סיפור קצר שמרגש או מצחיק.


🛠️ איך לייצר סרטון קצר איכותי

  • אור טוב (גם חלון אור טבעי עובד מעולה).

  • מסר אחד בלבד – לא לבלבל את הצופה.

  • עריכה פשוטה ומהירה (קאפ־קאט, פרמייר, אפילו בתוך אינסטגרם).

  • טקסט על המסך – רוב המשתמשים צופים בלי סאונד.


💡 סיכום

עסק שלא משתמש היום בווידאו קצר פשוט מפספס הזדמנות. זה כלי שמאפשר לך לדבר ישירות לקהל, להישמע, להיראות ולשדר מקצועיות.

באינטואיט אנחנו מתמחים בהפקת סרטוני וידאו קצרים ווויראליים – משלב הרעיון ועד להעלאה לרשתות.

⬅️ רוצה שהעסק שלך יבלוט בפיד? דבר איתנו ונבנה עבורך סרטון מנצח.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לקידום ממומן לעסקים

כיצד להשתמש בפרסום ממומן כדי להגיע לקהל מדויק בפייסבוק ואינסטגרם

כיצד להשתמש בפרסום ממומן כדי להגיע לקהל מדויק בפייסבוק ואינסטגרם בזירה התחרותית של השיווק הדיגיטלי, פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם הוא אחד הכלים היעילים ביותר להגעה לקהל ממוקד ומעורב. מדובר באסטרטגיה שמאפשרת לעסקים לנצל את התקציב השיווקי שלהם באופן אופטימלי וליצור מודעות שמגיעות בדיוק לאנשים הנכונים בזמן הנכון. 1. מהו פרסום

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

כיצד לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לעסק שלך ב2024

כאן דניאל ביתן, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, ואני רוצה לדבר איתכם היום על נושא שנמצא בליבת העשייה של כל בעל עסק מודרני – בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. בעולם העסקי התחרותי של ימינו, נוכחות דיגיטלית חזקה היא כבר לא בגדר "nice to have", אלא הכרח קיומי. אבל איך בונים תוכנית פעולה

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום ממומן לעסקים

איך ליצור בעצמי את הקמפיין הראשון לעסק שלי?

קמפיין שיווקי יעיל דורש מחקר, תכנון, זמן וסבלנות. יש הרבה מתחרים שצריך להתחרות בהם כדי להבטיח שהמסר שלך יגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון, לכן חשוב מאוד לקחת את הזמן ולתכנן כל שלב כמו שצריך. מאמר זה יראה לך את האלמנטים והשלבים הנדרשים ליצירה ויישום של הקמפיין המוצלח הראשון שלכם.  אז

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

איך לנהל את המוניטין של העסק שלך באינטרנט?

שלום לכולם, אביאור אהרוני כאן, שותף ובעלים בחברת אינטואיט. כאשר אנחנו מדברים על מוניטין עסקי, אני תמיד נזכר בפתגם הישן "שם טוב משמן טוב". בימינו, המוניטין הדיגיטלי הוא נכס יקר ערך לעסקים, אולי אף יותר מאי פעם. בעידן הדיגיטלי, המוניטין שלכם יכול להיבנות או להיהרס במהירות מסחררת. ביקורת אחת שלילית

לקריאה עכשיו »