איך ליצור לוגו לעסק שלכם תוך שעה ובחינם דרך קאנבה – מדריך מלא

אהלן חברים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להסביר לכם איך ליצור לוגו לעסק שלכם, בחינם לגמרי ובשעה אחת בלבד!
את הלוגו נייצר באמצעות קאנבה, כלי תכנות מבית תוכנה ישראלי (משלנו😊), שמספקת פתרון גרפי פשוט וידידותי למשתמש, המאפשר ליצור עיצובים מקצועיים ללא צורך בניסיון בעיצוב.
אני מקווה שתיישמו מייד את הדברים שבמאמר הזה, כי אחרת חבל על הזמן שלכם, לכן אל תסתפקו בלקרוא אותו, עשו את זה איתי תוך כדי.
אז אני מתרגש, מקווה שגם אתם, ויאלה בואו נתחיל!

שלב 1: היכנסו לאתר Canva

הצעד הראשון שלכם הוא להירשם בחינם לאתר Canva. אם אתה כבר רשומים , היכנסו לחשבון שלכם. אם אתם עוד לא רשומים, תצטרכו ליצור חשבון.
תוכלו להירשם באמצעות דוא"ל, Google, Facebook או Apple.

*מיד תקבלו מייל אימות, לחצו עליו ותחזרו למסך הבית.

שלב 2: תייצרו עיצוב חדש מסוג "לוגו"

בראש הדף, לחצו על "לוגו" בסרגל התפריט "צור עיצוב". זה יביא אותכם לממשק העיצוב של לוגו.

שלב 3: מקדו את סוג הלוגו שאתם רוצים לייצר

לכו לאזור התבניות (Templates) והקלידו מילות מפתח שמתארות את הסגנון שאתם מחפשים, כמו "dogs" אם אתם מאלפי כלבים או "real estate" אם אתם מתווכים. אפשר גם "מינימליסטי", "מודרני", "היפסטר" או "חדשני". מגוון רחב של תבניות לוגו יהיו זמינות לכם.

שלב 4: בחרו תבנית

אחרי שמיקדתם את החיפוש לכם ואת סגנון הלוגו שאתם רוצים, ביחרו אחת מהתבניות המוצעות שאהבתם ושאתם חושבים שהיא תתאים למותג שלכם.

שלב 5: התאימו אישית את הלוגו שלכם

כעת אתם יכולים להתחיל להפוך את הלוגו לשלכם. לחצו על כל אלמנט של התבנית כדי לערוך אותו. תוכלו לשנות את הטקסט, הגופנים, הצבעים והפריסה. אם התבנית מכילה תמונה או סמל, תוכלו לשנות אותו גם.

שלב 6: הוסיפו עיצובים או אלמנטים נוספים

בתפריט הצדדי, אתם יכולים לחפש ולהוסיף אלמנטים נוספים, כמו צורות, קווים, תמונות או אייקונים. זה יכול לעזור להוסיף ללוגו שלכם את האופי הייחודי של העסק שלכם.

שלב 7: בחנו את התוצאה הסופית

אחרי שסיימתם לעצב את הלוגו שלכם כמו שצריך ועברתם על כל השלבים שהיו עד עכשיו, בדקו אותו בכל הגדלים, נסו לוודא שהוא נראה לעין כמו שצריך ושהצבעים נראים טוב.

שלב 8: שמרו והורידו את הלוגו החדש שלכם🥳

לאחר שאתה מרוצים מהתוצאה הסופית, לחצו על "שמור" ואז "הורד" בפינה העליונה הימנית/שמאלית של המסך. Canva מאפשרת לכם לשמור במגוון פורמטים, כולל PNG, JPG, ו PDF. 

פתחו לכם תקייה במחשב ושם תשמרו את הלוגו בכל הפורמטים האפשריים, כולל רקע שקוף.

שלב 9: השתמש בלוגו שלך

לאחר ששמרתם את הלוגו החדש שלכם, אתם יכולים להתחיל להשתמש בו! הוסיפו אותו לאתר שלכם, לדפים במדיה החברתית, למודעות שלכם, לחומרי הדפוס שלכם, ולכל מקום אחר שבו המותג שלכם מופיע.

בעזרת Canva, יצירת לוגו מקצועי לעסק שלך היא משימה פשוטה ומהנה. זכור תמיד שהמטרה היא ליצור לוגו שמשקף את ערכי המותג שלך, מתאים לקהל שלך, ומבדיל אותך מהתחרות. אז לך למעשה ויצר לוגו שיעזור לעסק שלך להתבלט!

שלב בונוס למתקדמים: הפכו את הלוגו שלכם למונפש

לקאנבה יש המון אפשרויות מתקדמות, אחת מהן היא הפיכת אלמנטים למונפשים,
תייצרו גרסה נוספת של הלוגו שלכם רק עם הנפשה של האלמנטים, ככה תוכלו להשתמש בו בסוף של סרטונים שאתם יוצרים ועוד.

לסיכום:

בעזרת קאנבה, יצירת לוגו מקצועי לעסק שלכם יכולה להיות משימה פשוטה ומהנה. זכרו תמיד שהמטרה היא ליצור לוגו שמשקף את ערכי המותג שלכם, מתאים לקהל שלכם, ומבדיל אותכם מהתחרות. 

בנוסף לזה, משום שהמותג שלכם הוא גוף חי, הלוגו שלכם יכול להשתנות ולהתפתח לאורך הזמן. אל תפחדו להשתמש במשוב מלקוחות ומאחרים כדי לשפר את הלוגו שלכם לאורך הדרך.
אנחנו מאמינים שקודם כל צריך להתחיל ואז לשפר כל הזמן.

המלצה שלנו, אל תפסיקו ללמוד.
אנחנו באינטואיט פרסום מאחלים לכם המון בהצלחה וכאן לכל שאלה.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לקידום ממומן לעסקים

איך לפרסם נכון ברשתות חברתיות: המדריך המלא לניהול קמפיינים ממומנים

רשתות חברתיות הפכו לזירה המרכזית שבה עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם. עם מיליארדי משתמשים פעילים, פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ולינקדאין הן הכלי האולטימטיבי ליצירת חשיפה, בניית מותג והגדלת מכירות. במדריך זה נסביר איך לנהל קמפיינים ממומנים בצורה אפקטיבית שיביאו לכם את התוצאות הטובות ביותר. 1. בחרו את הפלטפורמה הנכונה לעסק

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום ממומן לעסקים

איך לעשות פרסום ממומן בתור עסקים קטנים

שלום לכולם, אני אביאור ואני השותף והבעלים של אינטואיט פרסום – משרד פרסום דיגיטלי וייחודי. בשנים האחרונות עבדנו מול עשרות לקוחות מתחילים שביקשו מאיתנו לעזור להם לעשות פרסום ממומן בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל בתקציבים מצומצמים – והשגנו ביחד איתם תוצאות מרשימות! במאמר הזה אני מביא מתוך הניסיון שצברנו טיפים פעולה ותובנות

לקריאה עכשיו »
כתבות

חידושים במדיה החברתית: כיצד הטכנולוגיה משנה את פני השיווק והתקשורת?

מדיה חברתית הפכה לכלי מרכזי בשיווק, תקשורת ובניית קשרים עם קהלים בכל העולם. בשנים האחרונות, טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית (AI), מציאות רבודה (AR), ומציאות מדומה (VR) משנות את האופן שבו אנו חווים את המדיה החברתית ומשפיעות על האסטרטגיות של מותגים ועסקים. בינה מלאכותית במדיה חברתית בינה מלאכותית משמשת כמנוע

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

המדריך האורגני המלא לטיקטוק 2024: איך להצליח בפלטפורמה בלי להוציא שקל

היי! דניאל ביתן כאן, ואני רוצה לשתף אתכם במשהו שגיליתי על טיקטוק שהרבה עסקים עדיין לא מנצלים נכון. כולנו יודעים שטיקטוק היא הפלטפורמה החמה ביותר היום. אבל מה שמפתיע זה כמה הזדמנויות עדיין יש בה – במיוחד לעסקים שיודעים איך לעבוד נכון עם התוכן האורגני. אחרי שליווינו מאות עסקים בטיקטוק,

לקריאה עכשיו »