fbpx

איך ליצור לוגו לעסק שלכם תוך שעה ובחינם דרך קאנבה – מדריך מלא

אהלן חברים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להסביר לכם איך ליצור לוגו לעסק שלכם, בחינם לגמרי ובשעה אחת בלבד!
את הלוגו נייצר באמצעות קאנבה, כלי תכנות מבית תוכנה ישראלי (משלנו😊), שמספקת פתרון גרפי פשוט וידידותי למשתמש, המאפשר ליצור עיצובים מקצועיים ללא צורך בניסיון בעיצוב.
אני מקווה שתיישמו מייד את הדברים שבמאמר הזה, כי אחרת חבל על הזמן שלכם, לכן אל תסתפקו בלקרוא אותו, עשו את זה איתי תוך כדי.
אז אני מתרגש, מקווה שגם אתם, ויאלה בואו נתחיל!

שלב 1: היכנסו לאתר Canva

הצעד הראשון שלכם הוא להירשם בחינם לאתר Canva. אם אתה כבר רשומים , היכנסו לחשבון שלכם. אם אתם עוד לא רשומים, תצטרכו ליצור חשבון.
תוכלו להירשם באמצעות דוא"ל, Google, Facebook או Apple.

*מיד תקבלו מייל אימות, לחצו עליו ותחזרו למסך הבית.

שלב 2: תייצרו עיצוב חדש מסוג "לוגו"

בראש הדף, לחצו על "לוגו" בסרגל התפריט "צור עיצוב". זה יביא אותכם לממשק העיצוב של לוגו.

שלב 3: מקדו את סוג הלוגו שאתם רוצים לייצר

לכו לאזור התבניות (Templates) והקלידו מילות מפתח שמתארות את הסגנון שאתם מחפשים, כמו "dogs" אם אתם מאלפי כלבים או "real estate" אם אתם מתווכים. אפשר גם "מינימליסטי", "מודרני", "היפסטר" או "חדשני". מגוון רחב של תבניות לוגו יהיו זמינות לכם.

שלב 4: בחרו תבנית

אחרי שמיקדתם את החיפוש לכם ואת סגנון הלוגו שאתם רוצים, ביחרו אחת מהתבניות המוצעות שאהבתם ושאתם חושבים שהיא תתאים למותג שלכם.

שלב 5: התאימו אישית את הלוגו שלכם

כעת אתם יכולים להתחיל להפוך את הלוגו לשלכם. לחצו על כל אלמנט של התבנית כדי לערוך אותו. תוכלו לשנות את הטקסט, הגופנים, הצבעים והפריסה. אם התבנית מכילה תמונה או סמל, תוכלו לשנות אותו גם.

שלב 6: הוסיפו עיצובים או אלמנטים נוספים

בתפריט הצדדי, אתם יכולים לחפש ולהוסיף אלמנטים נוספים, כמו צורות, קווים, תמונות או אייקונים. זה יכול לעזור להוסיף ללוגו שלכם את האופי הייחודי של העסק שלכם.

שלב 7: בחנו את התוצאה הסופית

אחרי שסיימתם לעצב את הלוגו שלכם כמו שצריך ועברתם על כל השלבים שהיו עד עכשיו, בדקו אותו בכל הגדלים, נסו לוודא שהוא נראה לעין כמו שצריך ושהצבעים נראים טוב.

שלב 8: שמרו והורידו את הלוגו החדש שלכם🥳

לאחר שאתה מרוצים מהתוצאה הסופית, לחצו על "שמור" ואז "הורד" בפינה העליונה הימנית/שמאלית של המסך. Canva מאפשרת לכם לשמור במגוון פורמטים, כולל PNG, JPG, ו PDF. 

פתחו לכם תקייה במחשב ושם תשמרו את הלוגו בכל הפורמטים האפשריים, כולל רקע שקוף.

שלב 9: השתמש בלוגו שלך

לאחר ששמרתם את הלוגו החדש שלכם, אתם יכולים להתחיל להשתמש בו! הוסיפו אותו לאתר שלכם, לדפים במדיה החברתית, למודעות שלכם, לחומרי הדפוס שלכם, ולכל מקום אחר שבו המותג שלכם מופיע.

בעזרת Canva, יצירת לוגו מקצועי לעסק שלך היא משימה פשוטה ומהנה. זכור תמיד שהמטרה היא ליצור לוגו שמשקף את ערכי המותג שלך, מתאים לקהל שלך, ומבדיל אותך מהתחרות. אז לך למעשה ויצר לוגו שיעזור לעסק שלך להתבלט!

שלב בונוס למתקדמים: הפכו את הלוגו שלכם למונפש

לקאנבה יש המון אפשרויות מתקדמות, אחת מהן היא הפיכת אלמנטים למונפשים,
תייצרו גרסה נוספת של הלוגו שלכם רק עם הנפשה של האלמנטים, ככה תוכלו להשתמש בו בסוף של סרטונים שאתם יוצרים ועוד.

לסיכום:

בעזרת קאנבה, יצירת לוגו מקצועי לעסק שלכם יכולה להיות משימה פשוטה ומהנה. זכרו תמיד שהמטרה היא ליצור לוגו שמשקף את ערכי המותג שלכם, מתאים לקהל שלכם, ומבדיל אותכם מהתחרות. 

בנוסף לזה, משום שהמותג שלכם הוא גוף חי, הלוגו שלכם יכול להשתנות ולהתפתח לאורך הזמן. אל תפחדו להשתמש במשוב מלקוחות ומאחרים כדי לשפר את הלוגו שלכם לאורך הדרך.
אנחנו מאמינים שקודם כל צריך להתחיל ואז לשפר כל הזמן.

המלצה שלנו, אל תפסיקו ללמוד.
אנחנו באינטואיט פרסום מאחלים לכם המון בהצלחה וכאן לכל שאלה.

תוכן עניינים

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לקידום ממומן לעסקים

איך לעשות פרסום ממומן בתור עסקים קטנים

שלום לכולם, אני אביאור ואני השותף והבעלים של אינטואיט פרסום – משרד פרסום דיגיטלי וייחודי. בשנים האחרונות עבדנו מול עשרות לקוחות מתחילים שביקשו מאיתנו לעזור להם לעשות פרסום ממומן בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל בתקציבים מצומצמים – והשגנו ביחד איתם תוצאות מרשימות! במאמר הזה אני מביא מתוך הניסיון שצברנו טיפים פעולה ותובנות

לקריאה עכשיו »
מדריכים על אתרים לעסקים

איך לבנות דף נחיתה לעסק שלכם בשעה אחת ובחינם

אהלן חברים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, במאמר הזה אני הולך להראות לכם איך לבנות דף נחיתה לעסק שלכם, תוך שעה או פחות, ובחינם לגמרי, אז לפני שנתחיל, רק אגיד שחשוב שלא סתם תקראו ותעברו הלאה, מייד ואפילו תוך כדי תבנו את הדף נחיתה שלכם, מבטיח לכם שזה ישתלם

לקריאה עכשיו »
מדריכים על כלים לעסקים

איך בעלי עסקים יכולים להשתמש בClaude כדי לכתוב פוסטים, מאמרים ועוד – חינמי ומדהים בעברית

אהלן חברים, כאן דניאל, שותף ובעלים בחברת הפרסום אינטואיט, בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוכחות מקוונת חזקה היא הכרח עבור כל עסק השואף להצליח. אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית מוניטין דיגיטלי הוא יצירת תוכן איכותי ומעניין, אשר מושך קוראים, בונה אמון ומציב את העסק כמוביל מחשבה בתעשייה. אולם, יצירת תוכן עקבי

לקריאה עכשיו »
מדריכים על עיצוב גרפי לעסקים

איך ליצור בקלות פוסטים מעוצבים, קאברים לרילס, פלייארים ועוד *בחינם* בעזרת קנבה

אהלן חברים יקרים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה לדבר איתכם על התוכנה המדהימה והמטורפת שקוראים לה: קאנבה. Canva היא כלי עיצוב גרפי מקוון שזמין לשימוש בחינם. אפשר להשתמש בה כדי ליצור פוסטים לרשתות חברתיות, מצגות, פוסטרים, סרטונים, לוגואים ועוד. באמת שזאת תוכנה חובה לכל בעל/ת עסק,

לקריאה עכשיו »