fbpx

ניהול חשבון טיקטוק

שמייצר קהילה.
שמשפר את המיתוג.
שמעלה מכירות.
שנותן תוצאות.

רוצה שננהל לך את הטיקטוק של העסק?

אז הבנתם שטיקטוק הוא כלי שיווקי חזק לעסק שלכם?

אתם בדרך הנכונה!

טיקטוק היא כבר מזמן לא פלטפורמה רק לילדים קטנים והפוטנציאל לעסקים שם רק גודל מיום ליום, היתרונות של טיקטוק לעסקים הם מרובים – אתם רק צריכים שיהיה לכם חזון ברור של מה הם וכיצד לגרום להם לעבוד עבור המותג שלכם.

כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית החדשות ביותר, בסיס המשתמשים של טיקטוק גדל במהירות וזה הופך במהירות להזדמנות מצוינת לעסקים להגיע לקהלים חדשים וגדולים יותר. גם בישראל האפלקציה הזאת לא פסחה וקיימת אצל כל הגילאים כבר.

האם טיקטוק בכלל מתאים לעסק שלכם?

האם קהל היעד שלכם בטיקטוק?

בעוד שהקהל בטיקטוק הוא עצום, אתם צריכים לשקול אם האנשים שאליהם אתם מנסים לכוון ספציפית הולכים להשתמש בו. עם זאת, גם אם קהל היעד שלכם אינו משתמש כעת בטיקטוק, אתם צריכים לשקול אם הם יהיו בעתיד הקרוב.

למרות שטיקטוק נראה כרגע כטרנד של דור ה-Z, רוב פלטפורמות המדיה החברתיות העיקריות התחילו עם קהל צעיר יותר בעיקר. אינסטגרם למשל, שימשה בתחילה בעיקר בני נוער וצעירים, אך כעת הקהל שלה התגוון ויש מיליוני עסקים שמשתמשים בה גם כערוץ שיווקי.

על ידי מעורבות מוקדמת בפלטפורמה חדשה תוכלו לקבל יתרון עצום על המתחרים שלכם. אתם יכולים להתחיל להגדיל את הקהל שלכם לפני שהפלטפורמה תהיה עמוסה יתר על המידה בעסקים ובתוכן מקודם.

למרות שזה דורש קצת תכנון וזה לא יתאים לכולם, טיקטוק מציעה הרבה הטבות והזדמנויות לעסקים המעוניינים להרחיב את ערוצי השיווק שלהם. וכמו שהיו המון עסקים חכמים שהבינו את הפונציאל של אינסטגרם ב2017-2018 יש גם כאלו שמבינים שאותה ההזדמנות קיימת עכשיו אצל טיקטוק.

הנה 3 יתרונות של חשבון טיקטוק לעסק שלכם:

1. לטיקטוק יש קהל עצום שרק גדל וגדל.

לטיקטוק היו יותר מ-2 מיליארד הורדות, ויש לו יותר מ-800 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם. הדמוגרפיה העיקרית של המשתמשים בפלטפורמה היא בני נוער ומבוגרים צעירים; 32.5% ממשתמשי טיקטוק בארה"ב הם בגילאים בין 10 ל-19 שנים, ו-29.5% הם בין 20 ל-29 שנים, בישראל עוד אין נתונים מדויקים אך ניראה שהנתונים די דומים למה שקורה בארה"ב.

נפח המשתמשים והקצב שבו הוא גדל אומר שהוא יכול לספק גישה לקהל עצום ונראה שקל יותר מאשר בערוצים אחרים ליצור תוכן וידאו שהופך ויראלי ומגיע למאות או אלפי אנשים בחינם!

2. שיווק בוידאו הופך לעוד יותר אפקטיבי.

שיווק וידאו הוא בראש סדר העדיפויות, המגמה של שיווק וידאו לא נעלמת בקרוב. למעשה, מחקר הראה ש-86% מהאנשים היו רוצים לראות יותר וידאו ממותגים.

ובעוד 85% מהעסקים כבר משתמשים בווידאו ככלי שיווקי, טיקטוק היא דרך טובה להרחיב את טווח ההגעה של תוכן הווידאו שלכם. אם אתם עדיין לא משתמשים בוידאו אז זה מספק דרך נגישה למדי לשלב וידאו באסטרטגיית השיווק הקיימת שלכם.

3. יותר קל להתחבר לקהל.

זה די פשוט לקדם את העסק שלכם ולהגיע לקהל על ידי השקת אתגר האשטאג. אתם יכולים לבחור רעיון או נושא ולאחר מכן לעודד משתמשים ליצור או ליצור מחדש סרטונים באמצעות האשטאג ממותג שתבחרו. זוהי דרך טובה להגביר את האינטראקציות עם המותג שלכם ולעודד מעורבות.

איך מתחילים לעלות סרטונים? הנה כמה טיפים:

1. התוכן צריך להיות מקורי ומרתק.

אחד היתרונות של השימוש בטיקטוק הוא שאתם לא צריכים ליצור סרטונים באיכות גבוהה, מצולמים וערוכים בצורה מקצועית – אתם יכולים פשוט להשתמש בסמארטפון שלכם.

עם זאת, אתם צריכים להיות מסוגלים להמציא רעיונות מרתקים ומהנים, והתוכן שלכם צריך להיות מקורי. 

סוג זה של תוכן לא הולך להיות אפשרי עבור כל העסקים, ובמקרים מסוימים, הוא פשוט לא יתאים למוצר שלכם או למותג שלכם. עליכם לוודא שכל ערוצי השיווק שבהם אתם משתמשים מתאימים ליעדים העסקיים שלכם ולאסטרטגיית המותג שלכם. אם שאר העסק שלכם רציני מאוד, והשיווק שלכם מתמקד במתן פוסטים מעמיקים בבלוג או מאמרי מחקר, אז אתגר האשטאג של טיקטוק כנראה פחות יתאים לעסק שלכם.

2. הבינו את הקהל שלכם בטיקטוק.

קחו קצת זמן לחקור את הפלטפורמה, להבין איך היא עובדת ומה קהל היעד שלכם והמתחרים שלכם עושים בטיקטוק.

אתם יכולים להתחיל להבין איזה סוג של תוכן אתם צריכים לשתף – בין אם זה מדריכים, מאחורי הקלעים, השקות מוצר, תוכן שנוצר על ידי משתמשים או סתם סרטונים מצחיקים. תצטרכו גם להרכיב רשימה של האשטאגים רלוונטיים שאליהם אתם רוצים למקד את הסרטונים שלכם ולהמציא כמה מותגים לשימוש עבור העסק שלכם.

3. השתמשו בתוכן שפרסמתם כבר ברשתות אחרות.

אם אתם כבר מפיקים סרטונים עבור ערוצי המדיה החברתית האחרים שלכם, אתם לא בהכרח צריכים ליצור סרטונים חדשים לגמרי עבור טיקטוק. תסתכלו על דרכים שבהן אתם יכולים להשתמש באפליקציית עריכת וידאו כדי לייעד מחדש את הסרטונים שאתם יוצרים עבור אינסטגרם, פייסבוק או לינקדאין כך שהם מתאימים לחשבון הטיקטוק שלכם.

חשוב גם לוודא שאתם מעבירים את אותם מסרים בכל הערוצים. אמנם טיקטוק עשוי להיות מקום לתוכן קליל יותר, אבל זה יהיה מבלבל אם התמונות, השפה והמותג הכללי יהיו שונים לחלוטין כאשר מישהו אחר כך נתקל בך בפלטפורמה אחרת או מבקר באתר שלכם.

4. התעדכנו בטרנדים האחרונים.

אחת מהדרכים היותר קלות כדי להיות ויראלים בטיקטוק, היא לנצל את הטרנדים שקיימים שם כל הזמן,
כל הזמן ישנם טרנדים חדשים והתפקיד שלכם הוא לשים לב ו"לגלוש על הגל"
הדרך הקלה ביותר כדי לדעת מה הם הטרנדים העכשוויים היא פשוט להקדיש רבע שעה כל יום ופשוט לגלול בפור יו, וכשתראו טרנד שחוזר על עצמו, נצלו אותו – ומהר, טרנדים בטיקטוק נוטים להתחלף מאוד מהר.

פשוט התאימו אותו לעסק שלכם, פתחו את המצלמה שלכם, תערכו אותו בתוך טיקטוק, ותעלו!

5. השתמשו בהאשטגים

האשטגים הם לא עכשיו מה שיגרום לסרטון שלכם להתפוצץ, אבל הם כן יכולים לעזור מאוד,
שימו לב לא להוסיף יותר מ3 האשטגים בפעם אחת.

אפשר לחפש איזה האשטגים פופולריים בנישה שלכם בתוך טיקטוק עצמה. הזינו מילת מפתח בשורת החיפוש (ללא ההאשטאג) ולאחר טעינת רשימת התוצאות, לחצו על עמודת "האשטאג" ותמצאו רשימה של האשטגים פופולריים ומספר הצפיות שקיבלו סרטונים עם האשטאגים המתאימים הללו.

כלל אצבע – נסו להשתמש בהאשטגים שקיבלו פחות מ30 מליון צפיות.

6. השתמשו בסאונדים טרנדים

סאונדים בהחלט יכולים לגרום לסרטון להתפוצץ, כאשר יש איזה סאונד או שיר חדש שאמן מוכר הוציא (כמו נועה קירל) יהיה חכם לנצל את המומנט ולהשתמש באותו הסאונד,
עוד דרך מעולה לנצל מומנט של סאונדים, השתמשו בסאונדים *מקוריים* של יוצרי תוכן אחרים שקיבלו המון צפיות, לאו דווקא שירים, אלא ממש סאונדים מקוריים של אותם יוצרי תוכן, והשתמשו בהם בצורה יצירתית וחכמה.

7. תפציצו כמה שיותר בתוכן!

כמה סרטונים בודדים בשבוע זה לא מה שיפוצץ לך את העמוד בחשיפה! 

השיטה היא בעצם כמה שיותר יותר טוב. וכן עדיף פה כמות מאשר איכות. כי בכמות הזאת אתם גם מקבלים יותר חשיפה (טיקטוק נותנת חשיפה יותר למי שפעיל יותר) וגם לומדים מה יותר הולך לכם בזמן קצר יותר. אז כן 6-2 סרטונים *ביום* זה הכי אידיאלי. וכן זה אפשרי, פשוט צריך לרשום בין 12 ל 36 רעיונות שעולים במהלך השבוע על דף / בפתקים בפלאפון ואז לבחור יום אחד בשבוע במיוחד לצילומים ולצלם את כולם רצוף בבת אחת – רק שימו לב להחליף בגדים כל כמה סרטונים.

ואחרי זה תוכלו לעלות אותם בזמנים שונים ועם שיטות שונות של האשטגים במשך השבוע.

8. תצלמו בצורה נכונה

כן מומלץ לצלם ולערוך מתוך האפלקציה עצמה, בעיקר שמדובר בטרנדים, אבל לא מחייב!
תוכלו גם לצלם ולערוך באינשוט – לא פוגע בחשיפה.

תצלמו סרטון כמה שיותר קצר, מתומצת, דוגרי.

מומלץ לעשות קאטים ובין קטע לקטע תחליפו מקום או אפילו רק זווית למצלמה, אם אתם יכולים אז אפילו תחליפו בגדים תוך כדי – לעורר את העין של הצופה.

מומלץ לכתוב את כל מה שאתם אומרים! %80 מהצופים ברשתות לא שומעים עם סאונד בכלל.

תדברו באנרגיה גבוהה, ווליום גבוה, מהירות, לדבר עם ידיים.

כדאי לדבר בקצב מהיר וברור ולמשוך את הקהל והכי חשוב לדעת זה שה3 שניות הראשונות בסרטון הן הכי חשובות. אם תפסתם את תשומת הלב של האנשים ב3 שניות הראשונות הם שלכם עד סוף הסרטון. אז כדאי להגיד ב3 שניות האלו משהו מפוצץ, משהו שנוי במחלוקת או לעשות תנועה מהירה עם הגוף/יד/ראש שתגנוב את תשומת הלב של הצופה.

למה לעשות את זה איתנו?

טכנולוגיה מתקדמת

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצאות והביצועים הטובים ביותר, תוך שמירה על מיקסום הזמן שלנו ושלכם.

צ'אט בוטים, אוטומציות, ועוד.

אסטרטגיה ייחודית

לכל סוג של עסק ישנה אסטרטגיה ייחודית משלו, אנו מתאימים לכם את הדרך הנכונה עבורכם כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר.

תוכן איכותי

אנו מצלמים ועורכים ברמה הגבוהה שיותר, למטרת העלאת האיכות של כל סרטון/פוסט שתעלו, מה שיוביל לעלייה במיתוג שלכם בצורה טבעית.

מיתוג עוצמתי

אנו ניקח את השיווק הממומן שלכם ונבצע אותו בצורה שתגרום לאנשים להבין שאתם מותג חזק בשטח.

FAQ

אילו חשבונות מדיה חברתית אתם מנהלים עבור העסק שלי?

אנו מנהלים עבור פלטפורמות המדיה החברתיות הבאות: פייסבוק, אינסטגרם וכמובן טיקטוק.

כל פעילויות השיווק שלנו במדיה החברתית כוללות יצירת תוכן, יצירת פוסטים, מעורבות משתמשים ופעילויות שנועדו להגביר את החשיפה של העסק שלך ברשתות המדיה החברתית. אנו גם שואפים להגדיל את כמות העוקבים והלייקים שלך כדי להוסיף למספר הלקוחות הפוטנציאליים שאנו יכולים לנצל בכל פעם מחדש שאנו מפרסמים.

כן, אנו מבקשים ממך להעניק לנו גישה לחשבונות שלך על מנת שנוכל לבצע את עבודתנו כהלכה.

מדיה חברתית היא דרך מדהימה להתחבר ללקוחות פוטנציאליים שוב ושוב. זוהי גם פלטפורמה מצוינת להגברת החשיפה והמודעות למותג. אומרים שעלינו ליצור אינטראקציה עם לקוח כמעט 17 פעמים לפני שהוא מוכן לפעול עם העסק שלנו. מדיה חברתית היא דרך מצוינת לשמור על תקשורת ונוכחות עקביים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

הלקוחות שלך מצפים ממך להיות במדיה החברתית והפלטפורמה מאפשרת לך הזדמנות לגרום לאנשים לדבר על העסק שלך. מדיה חברתית היא דרך מצוינת להתחבר ולתקשר עם לקוחות קיימים ולהשפיע על לקוחות פוטנציאליים.

לא, רשתות מדיה חברתיות מסוימות טובות יותר עבור סוגי עסקים מסוימים. 

אנו ננתח את העסק שלך ולאחר מכן נקבע מה יהיו רשתות המדיה החברתיות הטובות ביותר עבור העסק שלך והמטרות העסקיות שלך. אנו מוודאים שאתם נמצאים ברשתות שיחזירו לכם את ההשקעה ולא יבזבזו את זמנכם.

מאמרים בנושא רשתות חברתיות לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא רשתות חברתיות לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »