fbpx

ניהול חשבון פייסבוק

שמייצר קהילה.
שמשפר את המיתוג.
שמעלה מכירות.
שנותן תוצאות.

רוצה שננהל לך את הדף פייסבוק של העסק?

אז הבנתם שפייסבוק הוא כלי שיווקי חזק לעסק שלכם?

אתם בדרך הנכונה!

בעלי עסקים קטנים שמשתמשים ביעילות באתרי רשתות חברתיות מסוגלים לקדם את העסקים שלהם בדרכים עוצמתיות. דף עסקי בפייסבוק הוא אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם הלקוחות שלכם ולבנות קהל עוקבים לעסק שלכם.

בעוד שפייסבוק החלה כדרך עבור סטודנטים וצעירים אחרים להתחבר באינטרנט, היא הפכה למרכיב עיקרי עבור עסקים וארגונים קהילתיים. אם אתה או את בעלי עסק, גם לכם כדאי לתחזק את הפייסבוק שלכם.

זה חיוני לתכנן איך אתם רוצים להיראות בפייסבוק ובמדיה חברתית אחרת. השתמשו בעצות אלו כדי לייצר את הבסיס שממנו תבנו את הנוכחות שלכם בפייסבוק.

יש לשקול היטב את כל התרחישים, הן בהווה והן בעתיד. תמיד לספק ערך, להשאיר רושם טוב, ולהראות את התשוקה שלכם למה שאתם עושים.

הנה 6 יתרונות של דף פייסבוק לעסק שלכם:

1. תוכלו להכיר יותר את קהל היעד שלכם.

עמוד עסקי בפייסבוק נותן לך דרך לתקשר ישירות עם קהל היעד שלך. תחשבו על זה כעל קבוצת מיקוד מתמשכת. העוקבים שלכם נמצאים שם כי הם מודעים לעסק שלכם ורוצים ללמוד עוד. למרות שהם בהחלט מצפים לקבל מידע שימושי מדף הפייסבוק שלכם, אתם יכולים גם לאסוף מהם פרטים מועילים באמצעות השתתפותם.

Facebook Insights מספקים גם מידע שימושי על העוקבים שלך והאינטראקציות שלהם בדף שלך. כמיקרוקוסמוס של שוק היעד שלך, עוקבי הפייסבוק שלכם יכולים לספר לכם הרבה על מה שהם רוצים באמצעות האינטראקציה, ההערות והמשוב שלהם.

2. מהצד השני, תוכלו לתת לקהל שלכם להכיר אתכם יותר.

קשרים חברתיים ותקשורת אמיתית הם חלק בלתי נפרד מהמדיה החברתית, ופייסבוק נותנת לכם הזדמנות לצרף פנים, שם ואישיות למותג שלכם. בעוד שדף הפייסבוק שלכם עשוי לייצג את העסק שלכם, הוא גם מאפשר לכם להראות את הצד האנושי של העסק שלכם באמצעות שיחות אחד על אחד, פרטים אישיים ואינטראקציה לא עסקית.

גם אם תהפכו חלקים מפעילות המדיה החברתית שלכם לאוטומטית, תוכלו להתאים כמות מתונה של תקשורת אישית במקום כדי ליצור קשרים עשירים יותר ו"אנושיים" שגורמים לחיבור קרוב יותר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

3. תוכלו לבנות קהילה לעסק שלכם.

דפים עסקיים של פייסבוק הם מקומות מצוינים לאסוף את הלקוחות הפוטנציאליים והעוקבים שלכם כדי לספק ביקורות, לחלוק דעות, להשמיע חששות ולהציע משוב. 

אתם יכולים לבנות קהילה בדף הפייסבוק שלך במספר דרכים, הנה כמה מהן:

-פרסום קישורים שימושיים, רלוונטיים ומעניינים.

-לבקש מהעוקבים להגיב.

-לארגן תחרויות ומבצעים.

-לשמוע ביקורות ישירות מהלקוחות.

אם עמוד הפייסבוק שאתם יוצרים עבור העסק שלכם מקרב אליו אנשים, אתם יכולים לפתח קהל עוקבים נאמן שימשיך לגדול.

4. תוכלו לחשוף את העסק שלכם כל יום.

רוב האנשים בפייסבוק מבקרים באתר מדי יום, כך שעדכוני סטטוס קבועים, קישורים וסרטונים משותפים ומידע אחר נותנים לכם הזדמנות להתחבר ללקוחות שלכם מדי יום.

למה לעשות את זה איתנו?

טכנולוגיה מתקדמת

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצאות והביצועים הטובים ביותר, תוך שמירה על מיקסום הזמן שלנו ושלכם.

צ'אט בוטים, אוטומציות, ועוד.

אסטרטגיה ייחודית

לכל סוג של עסק ישנה אסטרטגיה ייחודית משלו, אנו מתאימים לכם את הדרך הנכונה עבורכם כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר.

תוכן איכותי

אנו מצלמים ועורכים ברמה הגבוהה שיותר, למטרת העלאת האיכות של כל סרטון/פוסט שתעלו, מה שיוביל לעלייה במיתוג שלכם בצורה טבעית.

מיתוג עוצמתי

אנו ניקח את השיווק הממומן שלכם ונבצע אותו בצורה שתגרום לאנשים להבין שאתם מותג חזק בשטח.

FAQ

אילו חשבונות מדיה חברתית אתם מנהלים עבור העסק שלי?

אנו מנהלים עבור פלטפורמות המדיה החברתיות הבאות: פייסבוק, אינסטגרם וכמובן טיקטוק.

כל פעילויות השיווק שלנו במדיה החברתית כוללות יצירת תוכן, יצירת פוסטים, מעורבות משתמשים ופעילויות שנועדו להגביר את החשיפה של העסק שלך ברשתות המדיה החברתית. אנו גם שואפים להגדיל את כמות העוקבים והלייקים שלך כדי להוסיף למספר הלקוחות הפוטנציאליים שאנו יכולים לנצל בכל פעם מחדש שאנו מפרסמים.

כן, אנו מבקשים ממך להעניק לנו גישה לחשבונות שלך על מנת שנוכל לבצע את עבודתנו כהלכה.

מדיה חברתית היא דרך מדהימה להתחבר ללקוחות פוטנציאליים שוב ושוב. זוהי גם פלטפורמה מצוינת להגברת החשיפה והמודעות למותג. אומרים שעלינו ליצור אינטראקציה עם לקוח כמעט 17 פעמים לפני שהוא מוכן לפעול עם העסק שלנו. מדיה חברתית היא דרך מצוינת לשמור על תקשורת ונוכחות עקביים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

הלקוחות שלך מצפים ממך להיות במדיה החברתית והפלטפורמה מאפשרת לך הזדמנות לגרום לאנשים לדבר על העסק שלך. מדיה חברתית היא דרך מצוינת להתחבר ולתקשר עם לקוחות קיימים ולהשפיע על לקוחות פוטנציאליים.

לא, רשתות מדיה חברתיות מסוימות טובות יותר עבור סוגי עסקים מסוימים. 

אנו ננתח את העסק שלך ולאחר מכן נקבע מה יהיו רשתות המדיה החברתיות הטובות ביותר עבור העסק שלך והמטרות העסקיות שלך. אנו מוודאים שאתם נמצאים ברשתות שיחזירו לכם את ההשקעה ולא יבזבזו את זמנכם.

מאמרים בנושא רשתות חברתיות לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא רשתות חברתיות לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »