fbpx

קידום ממומן באינסטגרם

שמעלה מכירות
שמשפר מיתוג.
שנותן תוצאות.

רוצה שנעשה לך קידום ממומן באינסטגרם?

אז הבנתם שכדאי לכם לעשות קידום ממומן באינסטגרם?

אתם בדרך הנכונה!

הייתה תקופה שבה בעלי עסקים הסתמכו אך ורק על שיווק הפניות.

אסטרטגיית "מפה לאוזן" הייתה מושלמת לעסקים הפועלים בקהילות קטנות בהן כל לקוח יכול להפיץ את הבשורה ולמשוך לקוחות אחרים מאותה עיר או עיר.

דברים השתנו במהלך המאה ה-20 כאשר רדיו וטלוויזיה נתנו לאנשים גישה למידע נוסף. עם זאת, האינטרנט הוא שגרם לאחד השינויים החשובים והדרסטיים ביותר בשיווק, בעסקים ובסגנון החיים. זה שינה את הדרך בה אנו מתקשרים וכמובן, את הדרך בה אנו משווקים ומפרסמים את המוצרים והעסקים שלנו.

כעת, אין מגבלות בשיווק ובפרסום. האינטרנט מקל על כולם. רק לבחור את הפלטפורמה הנכונה והדרך הנכונה לתקשר עם הקהל שלך וההצלחה נמצאת ממש מעבר לפינה הבאה.

האם יש פלטפורמה שהיא ויזואלית ופופולרית, קלה לגישה ומסוגלת להעביר קידום ממומן מדויק? כן, יש, ואנחנו מתכוונים כמובן לאינסטגרם וליתרונות הרבים שיש לה להציע.

הגיע הזמן להתחיל להשתמש בקידום ממומן באינסטגרם.

שימוש בקידום ממומן באינסטגרם היא דרך נפלאה להגיע לקהל רחב יותר, להגביר את האמינות ולהמיר יותר מכירות. זוהי אחת הפלטפורמות הגדולות בעולם וזה אומר שאתם יכולים להגיע לקהל גדול יותר מכל מקום אחר.

אז מה הן היתרונות שיש לקידום ממומן באינסטגרם?

1. מיקוד משופר.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש בפרסומות בתשלום באינסטגרם הוא שהוא מאפשר לכם למקד את הקהל שלכם בצורה מדויקת יותר.

בעזרתו תוכלו למקד ללקוחות שלכם לפי מיקום, תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים, התנהגויות ועוד. המשמעות היא שהמודעה שלכם תופיע אצל קהל היעד המדויק שלכם, מה שמגדיל את הסיכוי לבצע מכירה.

זהו כלי נהדר לנצל אותו ואתם יכולים להתאים אישית את מיקוד הקהל שלכם ולנתח את התוצאות.

2. הגברת המודעות למותג שלך.

סיבה מצוינת נוספת להתחיל להשתמש בפרסום בתשלום באינסטגרם היא להגביר את המודעות הכוללת למותג בקרב קהל רחב יותר. עם כל כך הרבה משתמשים פעילים בפלטפורמה, יותר אנשים יהיו מודעים למותג שלכם.

כשאנשים מזהים את המותג שלכם יותר ויותר, זה בונה אמינות ועוזר לכם להשיג אמון מקהל היעד שלכם. כ-80% ממשתמשי אינסטגרם עוקבים אחרי חשבון מותג אחד לפחות, וסביר להניח שמשתמשים אלה יקנו ממכם.

כאשר אתם מפרסמים תוכן מושך עין ומרתק, יש סיכוי גבוה יותר שמשתמשים אלו ילכו אחריכם ויישארו בסביבה.

3. מעקב מדויק אחרי התוצאות של הקמפיין.

כאשר הגדרתם קמפיין פרסומי באינסטגרם, אתם לא צריכים פשוט לשבת ולחכות לתוצאות. אתם יכולים לעקוב אחר הצלחת מסעות הפרסום שלכם בזמן אמת ולקבל מידע תובנות שיכול לעזור לכם להמשיך.

תקבלו גישה לניתוח נתונים שיודיעו לכם אילו קמפיינים מקבלים את המעורבות הטובה ביותר. זה גם יגיד לכם כמה המירו בסוף למכירות ולידים, וכמה הוצאתם/הרווחתם על מסע הפרסום שלכם.

משמעות הדבר היא שכאשר אתם ממשיכים להשתמש בפרסום בתשלום באינסטגרם, אתם יכולים לבצע שינויים תוך כדי כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

4. מתאים גם לתקציבים יותר נמוכים מהממוצע.

אחד החלקים הטובים ביותר בפרסום באינסטגרם הוא שאתם יכולים להשתמש בו לא משנה מה התקציב שלכם. אתם לא צריכים להוריד אלפי שקלים כדי לעשות קמפיין יעיל, אתם יכולים לשלם פחות ועדיין להגיע לקהל רחב יותר.

אינסטגרם משתמשת במודל של תשלום לפי קליק שמשמעותו שתצטרכו לשלם רק אם המשתמש ילחץ על הפוסט שלכם/יכנס לאתר שלכם/יבצע רכישה. אם לא, לא תשלמו כלום!

כמובן, תצטרכו להתאים את הציפיות שלכם אם אתם מוציאים סכום נמוך יותר מהממוצע. אבל זאת עדיין יכולה להיות דרך יעילה מאוד לפרסם את המוצרים והשירותים שלכם.

למה לעשות את זה איתנו?

טכנולוגיה מתקדמת

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצאות והביצועים הטובים ביותר, תוך שמירה על מיקסום הזמן שלנו ושלכם.

צ'אט בוטים, אוטומציות, ועוד.

אסטרטגיה ייחודית

לכל סוג של עסק ישנה אסטרטגיה ייחודית משלו, אנו מתאימים לכם את הדרך הנכונה עבורכם כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר.

תוכן איכותי

אנו מצלמים ועורכים ברמה הגבוהה שיותר, למטרת העלאת האיכות של כל סרטון/פוסט שתעלו, מה שיוביל לעלייה במיתוג שלכם בצורה טבעית.

מיתוג עוצמתי

אנו ניקח את השיווק הממומן שלכם ונבצע אותו בצורה שתגרום לאנשים להבין שאתם מותג חזק בשטח.

FAQ

מהו שיווק ממומן?

שיווק ממומן הוא מה שנקרא "pay-for-click" זאת אומרת כאשר אנו מציבים מודעות במנועי חיפוש או באתרים אחרים ומביאים תנועה לאתר שלך. אתה מחויב עבור תעבורה זו רק כאשר מישהו לוחץ על הפרסומת שלך.

התפקיד שלנו הוא לוודא שמסעות הפרסום שלך מוגדרים כהלכה כדי להניע את סוג התנועה המדויק שאתה רוצה לאתר שלך. זה מבטיח שהתקציב שלך לא יתבזבז על תנועה לא רלוונטית. אנו עוקבים כל הזמן ומבצעים שינויים במסע הפרסום שלך כדי להגדיל ולהפחית את המחיר לקליק, להגדיל את שיעור הקליקים שלך ולהגדיל את שיעורי ההמרה(התוצאה הרצויה) שלך.

איך אנחנו עושים את זה? אנו יוצרים מסעות פרסום ממוקדים במיוחד ובודקים כל הזמן משתנים ופורמטים שונים של מודעות כדי למצוא את השילוב הטוב ביותר. אנו גם מוודאים שדפי הנחיתה של האתר שלך מוגדרים בצורה מושלמת להמרה כאשר מישהו מגיע לאתר שלך.

אנו מבצעים שירותי פרסום בתשלום לקליק עבור גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

היתרונות של קידום ממומן הוא שאתה יודע שאתה תוביל תנועה רלוונטית לאתר שלך. שלא כמו קידום אורגני, קידום ממומן מייצר תנועה כמעט מיידית. ההבדל הוא שקידום ממומן יקר יותר כי אתה משלם גם על הקמפיין וגם ועל ניהול הקמפיין.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום ממומן איכותי הוא שאנו מקבלים נתונים באופן מיידי שאומרים לנו אם הפרסום שלנו עובד או לא וכיצד אנחנו יכולים לבצע התאמות כדי לוודא שהוא מניב ביצועים טובים יותר.

אנו בונים את האסטרטגיה שלך לקידום ממומן על סמך המוצרים והשירותים שלך. אנו יוצרים מודעות ממוקדות במיוחד עבור כל שירות בנפרד. לעולם לא נציג מודעות כלליות מכיוון שהן אינן מניבות המרה.

לדוגמה, אם אתה מציע שירותי ביטוח, אנו נזהה את אפשרויות השירות הטובות ביותר שלך. אם אפשרות זו היא ביטוח רכב, אנו ניצור מודעות ודפי נחיתה ספציפיים המיועדים בדיוק לאנשים המחפשים שירותי ביטוח רכב באזור שלך. זה מבטיח שהתנועה שאנו מובילים לאתר שלך היא תנועה שמחפשת את מה שאנו מספקים להם!

בדומה לקידום אתרים שלנו, תקבלו גישה ללוח מחוונים מתקדם דרך האתר שלנו. לוח המחוונים הזה יכלול דיווח עדכני, תרשימים ומידע על מסע הפרסום שלך. כמו כן, ננתח איתך את התוצאות הללו מדי חודש וחודש ונוודא שאנו משפרים כל הזמן את תוצאות הקמפיין.

מאמרים בנושא קידום ממומן לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא קידום ממומן לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »