fbpx

קידום ממומן בגוגל

שמייצר לידים איכותיים.
שמשפר מיתוג.
שנותן תוצאות.

רוצה שנעשה לעסק שלך קידום ממומן בגוגל?

אז חשבתם לעשות קידום ממומן בגוגל לעסק?

אתם בדרך הנכונה!

Google Ads (בעבר Google AdWords) היא פתרון הפרסום ותוכנית הפרסום של גוגל לעסקים לפרסם במוצרים הרבים שלה וברשת החיפוש הרחבה יותר.

באמצעות פלטפורמת המודעות תוכלו לפרסם בשני מנועי החיפוש הגדולים בעולם: גוגל ויוטיוב.

אם אתם רוצים לפרסם במוצרים אחרים של גוגל כמו Gmail, פרסום בגוגל זאת הדרך היחידה.

יש יותר מודעות בחיפוש Google ובמאפיינים האחרים שלו מאי פעם בצורות שונות, מה שאומר שאם אתם לא משתמשים בחיפוש ובסוגים אחרים של מודעות בעסק שלכם, העסק שלכם ירגיש את ההשפעה.

עבור עסקים רבים, פרסום בגוגל הפך להיות הכרחי כדי להישאר תחרותיים ולא רק דרך להגדיל את ההכנסה וההגעה אל הלקוחות.

כיום, נוכחות חזקה בגוגל חיונית לכל סוג עסק, החל משירות מקומי ועד לחברה בינלאומית. והשימוש בGoogle Ads מועיל לכל סוגי העסקים כדי להשיג את היעדים המקוונים שלהם.

פרסום מקוון הפחית את עלות הפרסום ועשה שינוי מטורף באופן שבו כל עסק יכול לנקוט בפעולה בכוחות עצמו כדי להשיג צמיחה בתנאים שלו באינטרנט.

בסופו של דבר, Google Ads היא אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסם באינטרנט בצורה חסכונית כדי להשיג לקוחות חדשים, להגדיל הכנסות או לבנות מותג באינטרנט.

אז איך קידום ממומן בגוגל עובד בקצרה?

במודעות לרשת החיפוש, אתם שואפים למקם את המודעה שלכם במיקומים הגבוהים ביותר של תוצאות החיפוש האפשריים תוך מתן שירות הקרוב ככל האפשר לכוונת החיפוש של המשתמשים. המטרה של מודעות לתצוגה היא לשלב את תחומי העניין של המשתמש עם מודעות שהם עשויים להיות מעוניינים לקבל.

במילים פשוטות, המפרסמים מציעים הצעות למילות מפתח כדי שתהיה להם הזדמנות למקם את המודעות שלהם בדפי תוצאות חיפוש או באתרים אחרים.

בכל פעם שתיצרו מודעה, גוגל מחשבת דירוג מודעה עבור כל מודעה ב"מכירה הפומבית", שקובעת אם המשתמשים רואים את המודעות שלכם מלכתחילה.

מדוע כדאי להשתמש בקידום ממומן בגוגל כדי להגדיל את העסק שלכם?

אם אתם רוצים להשיג מכירות, להגביר את המודעות למותג, לבדוק מודלים עסקיים חדשים באינטרנט, או לאסוף נתונים, פלטפורמת המודעות של גוגל היא בדיוק מה שאתם צריכים.

הנה כמה מהיתרונות שיש לה להציע:

-בקרה וניהול ברמה גבוהה.

-תוצאות מהירות.

-פרסום מקומי.

-הגברת המודעות למותג.

-פרסום מדויק.

-פרסום לגולשים שכבר היו באתר שלכם.

-ניתוח נתונים.

-מעקב אחר המרות ואופטימיזציה(שיפור של התוצאות).

-אפשר להתמקד במספר מילות מפתח בו-זמנית(יותר חשיפה).

איך גוגל קובעת את הדירוג של המודעות שלכם?

ישנם כרגע שישה גורמים המגדירים דירוג מודעה:

-ההצעה שהמודעה שלכם מציגה.

-איכות המודעה וחוויית דף הנחיתה שאילו אתם שולחים את האנשים.

-אחוז האנשים שלחצו על המודעה מתוך אלו שנחשפו אליה.

-התחרותיות שבתחום.

-ההשפעה הצפויה של פורמטים ותוספים של מודעות

אם דירוג המודעה שלכם גבוה מספיק, המודעות שלכם עשויות להופיע בתוצאות החיפוש המובילות. יש כרגע ארבעה מיקומי מודעות זמינים על גבי התוצאות. ומקומות מודעה נוספים זמינים בחלק התחתון של דפי תוצאות החיפוש.

אחד המרכיבים המרכזיים בדירוג מודעות גבוה יותר הוא לייעל את איכות המודעה. אתם יכולים לעקוב אחר מדד שנקרא ציון איכות, ושילוב של מדדי איכות מודעה מביצועי העבר.

ציוני האיכות הם בסולם מ-1 עד 10, והוא קובע עד כמה המודעות שלכם רלוונטיות לגולש 

מהם סוגי המודעות שגוגל מציעה?

הפלטפורמה מציעה מקומות רבים לפרסום מקוון באמצעות שירותי גוגל הרבים והרשתות העצומות שלה של למעלה משני מיליון אפליקציות ואתרי צד שלישי.

Google Ads עשויה להופיע בכל נכסי Google וברשת אתרי צד שלישי שלה.

הנה שירותי הגוגל שבהם תוכלו להציב מודעות:

-חיפוש בגוגל

-Gmail

-קניות בגוגל 

-גוגל מפות

-יוטיוב

-Google Discovery

כלומר בהתאם לסגנון התוכן שאתם מייצרים, תמצאו את סוג המודעה המושלם שיתאים לצרכי מסע הפרסום שלכם.

כמו כן, מגוון המודעות השונות באסטרטגיית הפצת התוכן שלכם יכול לעזור לכם לשמור על מאמצי השיווק והפרסום שלכם יותר ממוקדים ומדויקים, עם פורמטים שונים של מודעות שנחשפות לאנשים בשלבים שונים של משפכי המכירה שלכם.

האם העסק שלי צריך בכלל קידום ממומן בגוגל?

אתם לא צריכים להתחיל ליצור מודעות בגוגל אדס רק בגלל שהחבר שלכם עשה את זה בעסק שלו וזה הצליח לו. תחילה עליכם לדעת אם זה הגיוני עבורכם ועבור העסק שלכם, ואם כן, אז אילו סוגי מודעות יעבדו הכי טוב עבורכם.

הנה 3 שאלות שיעזרו לכם לדעת אם העסק שלכם צריך קידום ממומן בגוגל:

האם מחפשים בגוגל מילות מפתח שקשורות לעסק שלכם? 

תוכלו להשתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל כדי לחקור זאת.

האם מגזינים מקוונים (כמו ynet או מאקו) ובלוגרים מפרסמים מאמרים הקשורים לתעשייה או לשירות שלכם?

חפשו את מילת המפתח שלכם באינטרנט כדי לראות אם גוגל זורק תשובות רלוונטיות.

האם המתחרים שלכם משקיעים בגוגל ממומן (חיפוש פשוט של השם שלהם אמור להראות את זה)?

אם עניתם כן על רוב השאלות, כנראה שגם לכם קידום ממומן חכם בגוגל יועיל לכם לעסק.

FAQ

מהו שיווק ממומן?

שיווק ממומן הוא מה שנקרא "pay-for-click" זאת אומרת כאשר אנו מציבים מודעות במנועי חיפוש או באתרים אחרים ומביאים תנועה לאתר שלך. אתה מחויב עבור תעבורה זו רק כאשר מישהו לוחץ על הפרסומת שלך.

התפקיד שלנו הוא לוודא שמסעות הפרסום שלך מוגדרים כהלכה כדי להניע את סוג התנועה המדויק שאתה רוצה לאתר שלך. זה מבטיח שהתקציב שלך לא יתבזבז על תנועה לא רלוונטית. אנו עוקבים כל הזמן ומבצעים שינויים במסע הפרסום שלך כדי להגדיל ולהפחית את המחיר לקליק, להגדיל את שיעור הקליקים שלך ולהגדיל את שיעורי ההמרה(התוצאה הרצויה) שלך.

איך אנחנו עושים את זה? אנו יוצרים מסעות פרסום ממוקדים במיוחד ובודקים כל הזמן משתנים ופורמטים שונים של מודעות כדי למצוא את השילוב הטוב ביותר. אנו גם מוודאים שדפי הנחיתה של האתר שלך מוגדרים בצורה מושלמת להמרה כאשר מישהו מגיע לאתר שלך.

אנו מבצעים שירותי פרסום בתשלום לקליק עבור גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

היתרונות של קידום ממומן הוא שאתה יודע שאתה תוביל תנועה רלוונטית לאתר שלך. שלא כמו קידום אורגני, קידום ממומן מייצר תנועה כמעט מיידית. ההבדל הוא שקידום ממומן יקר יותר כי אתה משלם גם על הקמפיין וגם ועל ניהול הקמפיין.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום ממומן איכותי הוא שאנו מקבלים נתונים באופן מיידי שאומרים לנו אם הפרסום שלנו עובד או לא וכיצד אנחנו יכולים לבצע התאמות כדי לוודא שהוא מניב ביצועים טובים יותר.

אנו בונים את האסטרטגיה שלך לקידום ממומן על סמך המוצרים והשירותים שלך. אנו יוצרים מודעות ממוקדות במיוחד עבור כל שירות בנפרד. לעולם לא נציג מודעות כלליות מכיוון שהן אינן מניבות המרה.

לדוגמה, אם אתה מציע שירותי ביטוח, אנו נזהה את אפשרויות השירות הטובות ביותר שלך. אם אפשרות זו היא ביטוח רכב, אנו ניצור מודעות ודפי נחיתה ספציפיים המיועדים בדיוק לאנשים המחפשים שירותי ביטוח רכב באזור שלך. זה מבטיח שהתנועה שאנו מובילים לאתר שלך היא תנועה שמחפשת את מה שאנו מספקים להם!

בדומה לקידום אתרים שלנו, תקבלו גישה ללוח מחוונים מתקדם דרך האתר שלנו. לוח המחוונים הזה יכלול דיווח עדכני, תרשימים ומידע על מסע הפרסום שלך. כמו כן, ננתח איתך את התוצאות הללו מדי חודש וחודש ונוודא שאנו משפרים כל הזמן את תוצאות הקמפיין.

מאמרים בנושא קידום ממומן לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא קידום ממומן לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »