fbpx

קידום ממומן בטיקטוק

שמעלה מכירות
שמשפר מיתוג.
שנותן תוצאות.

רוצה שנעשה לעסק שלך קידום ממומן בטיקטוק?

רוצים לעשות קידום ממומן בטיקטוק לעסק שלכם?

אתם בדרך הנכונה!

כ-87.1% מהמשווקים משתמשים בפייסבוק רק בשנת 2020, מה שהופך אותה לבחירה הפופולרית ביותר של מדיה חברתית. אינסטגרם מגיעה למקום השני עם 75.3%

עם זאת, זה לא כל מה שיש לשיווק במדיה חברתית. גם טיקטוק נכנסת לסצנה עם פוטנציאל מבטיח. עסקים עדיין לא רוו את הפלטפורמה הזו, מה שמספק לכם הזדמנות טובה לקבל יתרון על המתחרים.

החלק הטוב ביותר הוא שזה רק אחד מהיתרונות הרבים של טיקטוק לעסקים.

מודעות הן די חדשות בטיקטוק, וזו חלק מהסיבה לכך שלא ראינו הרבה מפרסמים בסביבה. 

מה שאומר שיש לכם כבעלי עסקים לקבל יתרון ענק על המתחרים!

התחילו בזהירות ובחכמה, כי הפוטנציאל כבר כאן ומחכה לכל מי שיוכל לקחת אותו.

מי צריך לפרסם בטיקטוק בשנת 2022?

כל מי שמכוון לקהל צעיר יותר יכול וצריך לפרסם בטיקטוק.

אבל טיקטוק מזמן כבר לא רק לבני נוער.טיקטוק כיום אחד מאתרי הרשתות החברתיות הפופולריים בעולם ולכן נמצאים שם גם כל מגוון הגילאים.כתוצאה מכך, רשימת המותגים המוציאים כסף על מודעות טיקטוק הולכת וגדלה, הן מבחינת המספרים והן מבחינת כמות המוצרים שהם מפרסמים.

מהם סוגי המודעות שיש לטיקטוק להציע?

ישנם מספר סוגים שונים של פורמטים של מודעות טיקטוק שמפרסמים יכולים להשתמש בהם. בואו נסתכל מקרוב על העיקריים שבהם:

מודעות מהתצוגה העליונה

מודעות בתצוגה העליונה יופיעו בחלק העליון של העדכון של המשתמש. זה הסרטון הראשון שהם רואים כשהם פותחים את האפליקציה.

הפורמט הזה מציע נראות מאסיבית, והוא מצוין עבור קמפיינים מושכי תשומת לב למותג.

לפי טיקטוק, פורמט מודעה זה מדורג במקום הראשון במעורבות ובעל יעילות מכירות גבוה ב-67% מאשר סוגי מודעות אחרים.

מודעות בפיד

מודעות אלו פועלות כאשר משתמשים גוללים בעדכוני הForYou שלהם. מדובר במודעות עם סאונד במסך מלא שמשתלבות עם תוכן מקורי. הקהל שלכם כבר מעורב וצופה בסרטונים, אז זה רק עוד סרטון בפיד שלהם – אם תהפכו את המודעה שלכם למהנה ומרתקת, תוכלו לקבל תשומת לב רבה כמו לתוכן אורגני מצליח.

זהו אחד הסוגים הנפוצים ביותר של פורמטי פרסום של טיקטוק.

מודעות האשטאג ממותגות

מודעות האשטאג ממותגות הן גם בחירה פופולרית. הם נועדו לעורר מעורבות בפלטפורמה, ומציעים "אתגר טיקטוק" שמרכזו את ההאשטאג הממותג שלכם.

מודעות אלו יכולות להיות יוצאות דופן עבור יצירת זיהוי שם מותג ותוכן שנוצר על ידי משתמשים בפלטפורמה.

מודעות Spark

מודעות Spark הם פורמט מודעה חדש יחסית המאפשר למפרסמים למנף תוכן אורגני בפרסום שלהם. הם פועלים בדומה לפוסטים מוגברים בפלטפורמות אחרות. אתם יכולים לשים תקציב פרסום מאחורי התוכן האורגני שלכם, או להשתמש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים (באישור היוצר).

מודעות אלו מפנים משתמשים לדף החשבון שלכם ו/או לדף נחיתה מחוץ לפלטפורמה.

בנוסף יש עוד המון סוגי מודעות שונים שטיקטוק מציעה לכם בתור בעלי עסק.

כמה בכלל עולות מודעות טיקטוק?

אין תשובה אחת פשוטה לשאלה כמה עולות מודעות טיקטוק, כי המציאות היא שעלויות משתנות בהתאם לסוג המודעה שתבחרו, הצעת המחיר שלכם והשוק עצמו.

כמו רוב פלטפורמות הפרסום בתשלום, הפרסום של טיקטוק פועל על מערכת הצעות מחיר. המשמעות היא שהשוק תחרותי, ואתם מהמרים נגד מפרסמים אחרים עבור מיקומים וקהלים ספציפיים. במילים פשוטות, אם מישהו מוכן לשלם $1.50 והאדם הבא מוכן לשלם $1.51, האדם השני יקבל את המיקום.

טיקטוק עוזרת למפרסמים לבצע אופטימיזציה של הצעות המחיר, כלומר הם יכולים לטפל בהגדרות של מתן הצעות עבורך כדי להגביר את יכולת הצגת המודעות. החיסרון היחיד של זה הוא שמודעות עלולות לעלות לך יותר ממה שהייתם רוצים. כדי למנוע זאת, תוכלו להגדיר מכסת הצעת מחיר או לבצע אופטימיזציה לתוצאות "העלות הנמוכה ביותר". עם זאת, האחרון עלול לגרום לקליקים באיכות נמוכה יותר או למיקומים שסביר להניח שהם לא יניבו את התוצאות הרצויות לכם.

איך מנהלים תקציב לקידום ממומן בטיקטוק?

כרגע אפשרי לשלם לטיקטוק רק בדולרים אז שימו לב.
אתם יכולים להגדיר תקציב יומי או לכל החיים. אם לעולם לא תרצו להוציא יותר מ-$300 על מסע פרסום, הגדרת זה כתקציב לכל החיים תמנע ממכם לחרוג.

עם זאת, יש לנו כמה מדדי עלות פרסומות של טיקטוק.

AdAge(מותג מדיה עולמי המפרסם חדשות, ניתוחים ונתונים על שיווק ומדיה) דיווחה שפורמטים של מודעות בעלות גבוהה כמו מודעות האשטאג ממותגים ומודעות אפקט ממותגות יכולים להיות יקרים במיוחד, ולעלות למותגים עד 50,000-150,000$.

העלות של אפשרויות מודעות בשירות עצמי כמו תצוגה למעלה או מודעות בפיד תואמת יותר למה שהייתם מצפים מפרסום חברתי מסורתי. עליכם להוציא לפחות $20 USD ליום לכל קבוצת מודעות, וראינו שהעלויות נעות בין $0.20 ל-$2 לכל פעולה.

הנה כמה שיטות עבודה מומלצות ודוגמאות לפרסום בטיקטוק:

1. תהיו אותנטיים.

במרכז העזרה העסקית שלהם, טיקטוק אומרת שהיא רוצה שתהיו אותנטיים. "קריאייטיב צריך להיות עקבי עם תדמית המותג שלך ולהתאים לקהל היעד שלך. למותגים רציניים צריכים להיות פרסומות רציניות, למותגים אופנתיים צריכים להיות פרסומות אופנתיות, אתם מבינים את התמונה".

2. עבדו עם משפיענים (בחכמה).

משפיענים הם יוצרים שישתפו איתכם פעולה כדי לשתף את המסר שלכם עם הקהל שלהם. בחרו את הנכונים, ותראו החזר גדול על הוצאות הפרסום שלכם בטיקטוק.

כשאתם מחפשים את המשפיע המתאים, חפשו את הדברים הבאים:

-רלוונטיות. 

משפיען הידוע במדריכי איפור אולי לא יהיה האפשרות הטובה ביותר לקדם את משקה האנרגיה שלכם.

-ההשפעה שלהם. 

גם ספירת העוקבים שלהם וגם מדדי המעורבות שלהם (לייקים, שיתופים) חשובים.

-המיקום שלהם. 

בין אם המותג שלכם אזורי או ארצי, אתם רוצים שלקהל הליבה של המשפיע תהיה גישה למוצרים שלכם.

אתם יכול למצוא משפיענים בחיפוש של טיקטוק. פשוט הזינו נושא בשורת החיפוש. אתם תראו את מספר העוקבים שלהם מיד. לחצו על הפרופיל שלהם כדי לחפש מספרי מעורבות אחרים כמו כמה אנשים אהבו את הסרטונים שלהם.

3. תשתמשו בסאונד טרנדי.

לא רק שהמוזיקה הופכת את המודעה שלכם למהנה יותר עבור הצופה – היא גם יכולה להפוך אותה ליותר ויראלית. הסיבה לכך היא שמשתמשים יכולים לעיין בכל הסרטונים המשתמשים בסאונד ספציפי.

4. תנו למשתמשים לבטא את היצירתיות שלהם.

אם אתם מפעילים קמפיין שאתם רוצים להפוך לוויראלי, או שהמטרה שלכם היא לבנות מעורבות, וודאו שאתם מציעים חוויה שהקהל שלכם באמת יתלהב ממנה.

תנו השראה לקהל שלכם. איך הם יכולים להפוך את האתגר או להשפיע על שלהם?

מותג היופי Essie יצר תחרות האשטאג ממותגת, שבגינה התבקשו העוקבים להראות את היצירתיות שלהם בבניית ציפורניים.

ההאשטאג הממותג של Essie הגיע כעת ללמעלה מ-9 מיליארד צפיות. הבנתם את הראש. 

למה לעשות את זה איתנו?

טכנולוגיה מתקדמת

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצאות והביצועים הטובים ביותר, תוך שמירה על מיקסום הזמן שלנו ושלכם.

צ'אט בוטים, אוטומציות, ועוד.

אסטרטגיה ייחודית

לכל סוג של עסק ישנה אסטרטגיה ייחודית משלו, אנו מתאימים לכם את הדרך הנכונה עבורכם כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר.

תוכן איכותי

אנו מצלמים ועורכים ברמה הגבוהה שיותר, למטרת העלאת האיכות של כל סרטון/פוסט שתעלו, מה שיוביל לעלייה במיתוג שלכם בצורה טבעית.

מיתוג עוצמתי

אנו ניקח את השיווק הממומן שלכם ונבצע אותו בצורה שתגרום לאנשים להבין שאתם מותג חזק בשטח.

FAQ

מהו שיווק ממומן?

שיווק ממומן הוא מה שנקרא "pay-for-click" זאת אומרת כאשר אנו מציבים מודעות במנועי חיפוש או באתרים אחרים ומביאים תנועה לאתר שלך. אתה מחויב עבור תעבורה זו רק כאשר מישהו לוחץ על הפרסומת שלך.

התפקיד שלנו הוא לוודא שמסעות הפרסום שלך מוגדרים כהלכה כדי להניע את סוג התנועה המדויק שאתה רוצה לאתר שלך. זה מבטיח שהתקציב שלך לא יתבזבז על תנועה לא רלוונטית. אנו עוקבים כל הזמן ומבצעים שינויים במסע הפרסום שלך כדי להגדיל ולהפחית את המחיר לקליק, להגדיל את שיעור הקליקים שלך ולהגדיל את שיעורי ההמרה(התוצאה הרצויה) שלך.

איך אנחנו עושים את זה? אנו יוצרים מסעות פרסום ממוקדים במיוחד ובודקים כל הזמן משתנים ופורמטים שונים של מודעות כדי למצוא את השילוב הטוב ביותר. אנו גם מוודאים שדפי הנחיתה של האתר שלך מוגדרים בצורה מושלמת להמרה כאשר מישהו מגיע לאתר שלך.

אנו מבצעים שירותי פרסום בתשלום לקליק עבור גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

היתרונות של קידום ממומן הוא שאתה יודע שאתה תוביל תנועה רלוונטית לאתר שלך. שלא כמו קידום אורגני, קידום ממומן מייצר תנועה כמעט מיידית. ההבדל הוא שקידום ממומן יקר יותר כי אתה משלם גם על הקמפיין וגם ועל ניהול הקמפיין.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום ממומן איכותי הוא שאנו מקבלים נתונים באופן מיידי שאומרים לנו אם הפרסום שלנו עובד או לא וכיצד אנחנו יכולים לבצע התאמות כדי לוודא שהוא מניב ביצועים טובים יותר.

אנו בונים את האסטרטגיה שלך לקידום ממומן על סמך המוצרים והשירותים שלך. אנו יוצרים מודעות ממוקדות במיוחד עבור כל שירות בנפרד. לעולם לא נציג מודעות כלליות מכיוון שהן אינן מניבות המרה.

לדוגמה, אם אתה מציע שירותי ביטוח, אנו נזהה את אפשרויות השירות הטובות ביותר שלך. אם אפשרות זו היא ביטוח רכב, אנו ניצור מודעות ודפי נחיתה ספציפיים המיועדים בדיוק לאנשים המחפשים שירותי ביטוח רכב באזור שלך. זה מבטיח שהתנועה שאנו מובילים לאתר שלך היא תנועה שמחפשת את מה שאנו מספקים להם!

בדומה לקידום אתרים שלנו, תקבלו גישה ללוח מחוונים מתקדם דרך האתר שלנו. לוח המחוונים הזה יכלול דיווח עדכני, תרשימים ומידע על מסע הפרסום שלך. כמו כן, ננתח איתך את התוצאות הללו מדי חודש וחודש ונוודא שאנו משפרים כל הזמן את תוצאות הקמפיין.

מאמרים בנושא קידום ממומן לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא קידום ממומן לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »