איך ליצור בקלות פוסטים מעוצבים, קאברים לרילס, פלייארים ועוד *בחינם* בעזרת קנבה

אהלן חברים יקרים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה לדבר איתכם על התוכנה המדהימה והמטורפת שקוראים לה: קאנבה.
Canva היא כלי עיצוב גרפי מקוון שזמין לשימוש בחינם. אפשר להשתמש בה כדי ליצור פוסטים לרשתות חברתיות, מצגות, פוסטרים, סרטונים, לוגואים ועוד.
באמת שזאת תוכנה חובה לכל בעל/ת עסק, אפשר לייצר איתה דברים מדהימים ללא שום ניסיון!

אז במאמר הזה אני אראה לכם איך ליצור:

  • קאבר לרילס באינסטגרם
  • קאבר לסרטון ביוטיוב
  • פלייר לעסק שלכם
  • פוסט מעוצב/פוסט קרוסלה

אז אני מתרגש, ויאלה בואו נתחיל!

אז קודם כל, תירשמו לתוכנה.

הצעד הראשון שלכם הוא להירשם בחינם לאתר Canva. 

חפשו קנבה בגוגל ותיכנסו לתוצאה הראשונה,

אם אתה כבר רשומים , היכנסו לחשבון שלכם. אם אתם עוד לא רשומים, תצטרכו ליצור חשבון.

תוכלו להירשם באמצעות דוא"ל, Google, Facebook או Apple.

*מיד תקבלו מייל אימות, לחצו עליו ותחזרו למסך הבית.

איך יוצרים פוסט קרוסלה מיוחד לאינסטגרם?

1. כתבו את התוכן שאתם רוצים לעלות לפוסט עצמו (לדוגמא "10 טיפים מיוחדים למתאמנים מתחילים" וכתבו את כל 10 הטיפים על קובץ וורד/דוקס

2. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "פוסט לאינסטגרם מרובע"

3. בחיפוש של התבניות חפשו: carusel

4. בחרו תבנית והכניסו לשם את התוכן שלכם.

5. שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) שנו את התמונות לתמונות שלכם אם יש צורך, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית.

אחרי שסיימתם את כל השלבים האלו, יש לכם תבנית ומעכשיו כל פעם אתם רק צריכים לשכפל ולשנות את המלל בכל פוסט שעולה, בהצלחה!

איך יוצרים קאבר לסרטון בREEL לאינסטגרם?

1. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "פוסט לאינסטגרם מרובע"

2. בחיפוש של התבניות חפשו את סוג העסק שלכם לדוגמא: fitness, dogs, marketing וכו.
או סתם דברים כלליים כמו lively, creative, summer וכו.

3. אחרי בחרתם תבנית, שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) ותשימו תמונה שלכם במקום התמונה שקיימת שם, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית

אחרי שסיימתם את כל השלבים האלו, יש לכם תבנית ומעכשיו כל פעם אתם רק צריכים לשכפל ולשנות את המלל בכל פוסט שעולה, בהצלחה!

איך יוצרים קאבר לסרטון ביוטיוב?

1. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "תמונה ממוזערת לyoutube"

2. בחיפוש של התבניות חפשו את סוג העסק שלכם לדוגמא: fitness, dogs, marketing וכו.
או סתם דברים כלליים כמו lively, creative, summer וכו.

3. אחרי בחרתם תבנית, שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) ותשימו תמונה שלכם במקום התמונה שקיימת שם, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית

אחרי שסיימתם את כל השלבים האלו, יש לכם תבנית ומעכשיו כל פעם אתם רק צריכים לשכפל ולשנות את המלל בכל סרטון שעולה, בהצלחה!

איך יוצרים פלייר לעסק?

1. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "פלייר (עלון) (לאורך)"

2. בחיפוש של התבניות חפשו את סוג העסק שלכם לדוגמא: fitness, dogs, marketing וכו.
או סתם דברים כלליים כמו lively, creative, summer וכו.

3. אחרי בחרתם תבנית, שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) תשנו את התמונות לתמונות של העסק שלכם, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית.

לסיכום:

קאנבה זו תוכנה שכל בעל/ת עסק שרוצה לשווק את עצמו ברשתות חייבים להכיר! היופי בה היא שהיא נותנת את האפשרות לעצב דברים מדהימים גם ללא נסיון בעיצוב.

האפשרויות בה הן כמעט בלתי מוגבלות, גם במנוי החינמי.

קחו לכם את הזמן כדי לשחק עם התוכנה הזו, והכירו אותה לעומק כדי לייצר לעצמכם עיצובים לעסק שלכם.

המלצה שלנו, אל תפסיקו ללמוד.
אנחנו באינטואיט פרסום מאחלים לכם המון בהצלחה וכאן לכל שאלה.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

איך לנהל את המוניטין של העסק שלך באינטרנט?

שלום לכולם, אביאור אהרוני כאן, שותף ובעלים בחברת אינטואיט. כאשר אנחנו מדברים על מוניטין עסקי, אני תמיד נזכר בפתגם הישן "שם טוב משמן טוב". בימינו, המוניטין הדיגיטלי הוא נכס יקר ערך לעסקים, אולי אף יותר מאי פעם. בעידן הדיגיטלי, המוניטין שלכם יכול להיבנות או להיהרס במהירות מסחררת. ביקורת אחת שלילית

לקריאה עכשיו »
כתבות

השפעת אלגוריתמים של מדיה חברתית על התודעה הציבורית

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, מדיה חברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של אנשים בכל העולם. מאחורי הקלעים של פלטפורמות פופולריות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וטוויטר, פועלים אלגוריתמים מורכבים שמעצבים את התוכן שאנו רואים. השפעתם של האלגוריתמים הללו על התודעה הציבורית מעוררת שאלות משמעותיות לגבי פרטיות, חופש הביטוי ויכולתנו

לקריאה עכשיו »
מדריכים על אתרים לעסקים

מדריך לעיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט לעסקים קטנים: איך להשיג נוכחות אונליין חזקה

בעידן הדיגיטלי, לאתר אינטרנט יש תפקיד מרכזי בכל עסק, בין אם הוא קטן או גדול. אתר אינטרנט מעוצב היטב יכול למשוך לקוחות, לחזק את האמינות ולבנות את המותג שלך. במאמר זה נסקור את השלבים המרכזיים בעיצוב ופיתוח אתר אינטרנט שיביא לעסק הקטן שלך נוכחות אונליין מרשימה ויעילה. 1. הגדרת מטרות

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

ניהול סושיאל: המפתח להצלחה דיגיטלית בעידן המודרני

בעשור האחרון, ניהול סושיאל הפך לאחד הכלים החשובים ביותר במערך השיווק והמיתוג של חברות, ארגונים ועסקים קטנים כאחד. העולם עובר לדיגיטל, והמרחב שבו המותג שלכם "פוגש" את קהל היעד עבר מהטלוויזיה, הרדיו והעיתונים אל הרשתות החברתיות. במאמר זה נעמיק בכמה היבטים מרכזיים של ניהול סושיאל ונציע תובנות מעשיות שיעזרו לכם

לקריאה עכשיו »