איך להפוך את העוקבים שלך ללקוחות משלמים

הרבה בעלי עסקים גאים במספר העוקבים שלהם – אבל שוכחים דבר חשוב:
עוקבים לא משלמים חשבונות. לקוחות – כן.
המעבר בין “לייק” לבין “סגירת עסקה” הוא האומנות האמיתית של שיווק דיגיטלי. במאמר הזה נגלה איך עושים את זה בפועל.


📌 שלב 1: להבין את הפסיכולוגיה של העוקב

עוקבים לא מחפשים עוד פרסומת. הם מחפשים ערך – מידע, השראה, בידור או פתרון לבעיה.
המפתח: קודם תתן ערך, ורק אחר כך תבקש מהם לקנות.


📌 שלב 2: סטוריטלינג – לספר את הסיפור שלך

הסיפורים הם מה שגורם לאנשים להתחבר אליך.
במקום “יש לנו מוצר חדש”, נסה:
“לפני חודשיים קיבלנו הודעה מלקוחה שחיפשה פתרון… היום היא לא מפסיקה להמליץ”.
זה אישי, אמיתי, ומעורר אמון.


📌 שלב 3: קריאות לפעולה חכמות (CTA)

העוקב צריך לדעת בדיוק מה לעשות הלאה:

  • “שלחו לנו הודעה עכשיו”

  • “הקליקו כאן להזמנה”

  • “השאירו פרטים ונחזור אליכם”

המסר צריך להיות ברור, פשוט, ומנוסח בשפה של הקהל שלך.


📌 שלב 4: הטבות ומבצעים ממוקדים

עוקבים אוהבים להרגיש מיוחדים.
הצעה בלעדית לעוקבים שלך – כמו קוד קופון בסטורי – יכולה לגרום להם לעבור מהצפייה לרכישה.


📌 שלב 5: קמפיינים ממוקדי עוקבים

שימוש בקהלים מותאמים (Custom Audiences) בפייסבוק ואינסטגרם מאפשר לך לפרסם ישירות לעוקבים שלך – עם הצעות שמתאימות להם.


📌 שלב 6: אוטומציה שסוגרת את הפער

צ'אטבוט בוואטסאפ, סדרת מיילים אוטומטית או הודעה פרטית באינסטגרם – כל אלו יכולים ללוות את העוקב עד לרגע הרכישה.


📌 שלב 7: עקביות ונוכחות

כדי שזכרו אותך – אתה צריך להופיע בפיד שלהם שוב ושוב.
המשכיות בבנייה של תוכן איכותי ושיווק ממוקד תגדיל משמעותית את ההמרות שלך.


💡 לסיכום

העוקבים שלך הם הקהל החם ביותר שלך – אבל הם צריכים סיבה טובה לעבור צעד אחד קדימה.
באינטואיט אנחנו הופכים לייקים לעסקאות, עם אסטרטגיות תוכן חכמות, קמפיינים ממוקדים ואוטומציות שסוגרות לידים.


⬅️ רוצה שנראה לך איך זה עובד אצלך?
דבר איתנו עכשיו ותתחיל לראות תוצאות אמיתיות. 🚀

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

אוטומציה בעסקים ב-2024: למה זה קריטי ואיך לעשות את זה נכון

שלום חברים, כאן אביאור אהרוני, ואני רוצה לדבר איתכם היום על נושא שנמצא בלב ליבה של העשייה העסקית המודרנית – אוטומציה. אנחנו חיים בתקופה מרתקת, שבה הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר ופותחת בפנינו אפשרויות שפעם נראו כמו חלום רחוק. אבל עם ההזדמנויות המדהימות האלו, מגיעה גם אחריות גדולה. בתור יזמים ומנהלים,

לקריאה עכשיו »
מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

מדוע צ'אטבוטים הם העתיד של שירות הלקוחות?

שלום לכם, אביאור אהרוני כאן, שותף ובעלים בחברת אינטואיט. בעידן הדיגיטלי של היום, אני מוצא את עצמי שוב ושוב נדהם מהמהירות בה הטכנולוגיה משנה את פני השירות והתקשורת עם לקוחות. אחד הכלים המרתקים ביותר שצמחו בשנים האחרונות הוא הצ'אטבוט, ואני רוצה לשתף אתכם מדוע אני מאמין שזהו העתיד של שירות

לקריאה עכשיו »
כתבות

אסטרטגיות לניהול מדיה חברתית: מדריך למנהלים דיגיטליים

ניהול מדיה חברתית הוא אחד מהאתגרים המרכזיים בעולם השיווק הדיגיטלי. הפלטפורמות השונות דורשות הבנה מעמיקה של קהל היעד, יצירתיות, וכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי להצליח לבלוט בשוק התחרותי. במאמר זה נציג אסטרטגיות עיקריות שיסייעו למנהלי מדיה חברתית לשפר את נוכחותם ברשת ולהגביר את מעורבות הקהל. הכרת הפלטפורמות השונות כל פלטפורמה במדיה

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

גוגל מיי ביזנס: איך לשפר את הנראות העסקית שלך בחיפושים מקומיים

היי חברים, דניאל ביתן כאן. אתם יודעים מה הדבר הראשון שאני עושה כשאני מחפש מסעדה חדשה או חנות מקומית? נכון, אני פותח את גוגל. ואתם יודעים מה? אני לא לבד. רוב האנשים עושים בדיוק אותו הדבר. אז אם אתם בעלי עסק מקומי, השאלה היא – האם אתם מופיעים בתוצאות האלה?

לקריאה עכשיו »