איך ליצור בקלות פוסטים מעוצבים, קאברים לרילס, פלייארים ועוד *בחינם* בעזרת קנבה

אהלן חברים יקרים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה לדבר איתכם על התוכנה המדהימה והמטורפת שקוראים לה: קאנבה.
Canva היא כלי עיצוב גרפי מקוון שזמין לשימוש בחינם. אפשר להשתמש בה כדי ליצור פוסטים לרשתות חברתיות, מצגות, פוסטרים, סרטונים, לוגואים ועוד.
באמת שזאת תוכנה חובה לכל בעל/ת עסק, אפשר לייצר איתה דברים מדהימים ללא שום ניסיון!

אז במאמר הזה אני אראה לכם איך ליצור:

  • קאבר לרילס באינסטגרם
  • קאבר לסרטון ביוטיוב
  • פלייר לעסק שלכם
  • פוסט מעוצב/פוסט קרוסלה

אז אני מתרגש, ויאלה בואו נתחיל!

אז קודם כל, תירשמו לתוכנה.

הצעד הראשון שלכם הוא להירשם בחינם לאתר Canva. 

חפשו קנבה בגוגל ותיכנסו לתוצאה הראשונה,

אם אתה כבר רשומים , היכנסו לחשבון שלכם. אם אתם עוד לא רשומים, תצטרכו ליצור חשבון.

תוכלו להירשם באמצעות דוא"ל, Google, Facebook או Apple.

*מיד תקבלו מייל אימות, לחצו עליו ותחזרו למסך הבית.

איך יוצרים פוסט קרוסלה מיוחד לאינסטגרם?

1. כתבו את התוכן שאתם רוצים לעלות לפוסט עצמו (לדוגמא "10 טיפים מיוחדים למתאמנים מתחילים" וכתבו את כל 10 הטיפים על קובץ וורד/דוקס

2. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "פוסט לאינסטגרם מרובע"

3. בחיפוש של התבניות חפשו: carusel

4. בחרו תבנית והכניסו לשם את התוכן שלכם.

5. שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) שנו את התמונות לתמונות שלכם אם יש צורך, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית.

אחרי שסיימתם את כל השלבים האלו, יש לכם תבנית ומעכשיו כל פעם אתם רק צריכים לשכפל ולשנות את המלל בכל פוסט שעולה, בהצלחה!

איך יוצרים קאבר לסרטון בREEL לאינסטגרם?

1. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "פוסט לאינסטגרם מרובע"

2. בחיפוש של התבניות חפשו את סוג העסק שלכם לדוגמא: fitness, dogs, marketing וכו.
או סתם דברים כלליים כמו lively, creative, summer וכו.

3. אחרי בחרתם תבנית, שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) ותשימו תמונה שלכם במקום התמונה שקיימת שם, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית

אחרי שסיימתם את כל השלבים האלו, יש לכם תבנית ומעכשיו כל פעם אתם רק צריכים לשכפל ולשנות את המלל בכל פוסט שעולה, בהצלחה!

איך יוצרים קאבר לסרטון ביוטיוב?

1. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "תמונה ממוזערת לyoutube"

2. בחיפוש של התבניות חפשו את סוג העסק שלכם לדוגמא: fitness, dogs, marketing וכו.
או סתם דברים כלליים כמו lively, creative, summer וכו.

3. אחרי בחרתם תבנית, שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) ותשימו תמונה שלכם במקום התמונה שקיימת שם, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית

אחרי שסיימתם את כל השלבים האלו, יש לכם תבנית ומעכשיו כל פעם אתם רק צריכים לשכפל ולשנות את המלל בכל סרטון שעולה, בהצלחה!

איך יוצרים פלייר לעסק?

1. כנסו לדף הראשי, לחצו על "צור עיצוב" ובחרו עיצוב מסוג "פלייר (עלון) (לאורך)"

2. בחיפוש של התבניות חפשו את סוג העסק שלכם לדוגמא: fitness, dogs, marketing וכו.
או סתם דברים כלליים כמו lively, creative, summer וכו.

3. אחרי בחרתם תבנית, שנו את הגופן של הטקסטים לHEEBO (ממליץ) תשנו את התמונות לתמונות של העסק שלכם, אחרי זה תוסיפו את הלוגו שלכם, ואז כשהעלתם את הלוגו תוכלו גם להתאים את הצבעים של הקאבר בצורה אוטומטית.

לסיכום:

קאנבה זו תוכנה שכל בעל/ת עסק שרוצה לשווק את עצמו ברשתות חייבים להכיר! היופי בה היא שהיא נותנת את האפשרות לעצב דברים מדהימים גם ללא נסיון בעיצוב.

האפשרויות בה הן כמעט בלתי מוגבלות, גם במנוי החינמי.

קחו לכם את הזמן כדי לשחק עם התוכנה הזו, והכירו אותה לעומק כדי לייצר לעצמכם עיצובים לעסק שלכם.

המלצה שלנו, אל תפסיקו ללמוד.
אנחנו באינטואיט פרסום מאחלים לכם המון בהצלחה וכאן לכל שאלה.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לקידום ממומן לעסקים

כיצד להשתמש בפרסום ממומן כדי להגיע לקהל מדויק בפייסבוק ואינסטגרם

כיצד להשתמש בפרסום ממומן כדי להגיע לקהל מדויק בפייסבוק ואינסטגרם בזירה התחרותית של השיווק הדיגיטלי, פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם הוא אחד הכלים היעילים ביותר להגעה לקהל ממוקד ומעורב. מדובר באסטרטגיה שמאפשרת לעסקים לנצל את התקציב השיווקי שלהם באופן אופטימלי וליצור מודעות שמגיעות בדיוק לאנשים הנכונים בזמן הנכון. 1. מהו פרסום

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

אסטרטגיות מתקדמות לקידום אורגני בגוגל בשנת 2024

שלום לכם, אביאור אהרוני כאן, שותף ובעלים בחברת הפרסום אינטואיט. בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות, קידום אורגני בגוגל נשאר אחד הכלים החשובים ביותר לעסקים שרוצים להגדיל את הנוכחות שלהם ברשת. בשנת 2024, האלגוריתמים של גוגל ממשיכים להשתנות ולהתפתח, מה שמחייב אותנו להישאר בחזית הטכנולוגיה ולהתאים את אסטרטגיות ה-SEO שלנו בהתאם. לאורך

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

איך לתזמן מראש פוסטים לאינסטגרם ולפייסבוק בעזרת כלי התכנון של פייסבוק – מדריך מצולם

אהלן חברים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך להשתמש בכלי התכנון של פייסבוק לטובת העסק שלכם, למי שלא מכיר מדובר בכלי של פייסבוק (ואינסטגרם) שנותן לכם את האפשרות לתזמן את כל הפוסטים שלכם מראש חודש קדימה. חשוב לדעת לנצל את הזמן שלנו בצורה נכונה

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

מיתוג עסקי בשנת 2024: איך ליצור מותג חזק ומוכר

שלום לכם, דניאל ביתן כאן, שותף ובעלים בחברת הפרסום אינטואיט. במהלך הקריירה שלי בעולם השיווק והפרסום, ראיתי איך מיתוג נכון יכול להפוך עסק קטן למותג מוביל. היום אני רוצה לחלוק איתכם את התובנות שלי על מיתוג עסקי בשנת 2024. כשהתחלתי את דרכי בעולם השיווק ב-2017, לא יכולתי לדמיין עד כמה

לקריאה עכשיו »