איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי, שגם יודע לשאול שאלות ושתוכלו לשלוח אנשים לשם ולקבל לידים מדויקים יותר,
מדובר בצאטבוט מגניב שישאל שאלות ובסופו יהיה לכם את הפרטים של הליד,
אז אני מתרגש, מקווה שגם אתם, ויאלה בואו נתחיל!

שלב 1 – תירשמו בחינם לhttps://landbot.io/ 

תרשמו בגוגל landbot, תיכנסו לתוצאה הראשונה ותבצעו הרשמה,

שלב 2 – תיצרו צאטבוט חדש ותבחרו להתחיל מאפס

שלב 3 – תרשמו את השאלות שאתם רוצים לשאול את הליד בקובץ שיטס

שלב 4 – תתחילו ליצור בלוקים ושאלות לפי השאלות שכתבתם

שימו לב לשמור את התשובות שלהם בשמות שתוכלו להבין, לדוגמא שם העסק אני אשמור כ-bussines_name

אחרי זה פשוט תתחילו ליצור בלוקים על פי השאלות וסוגי השאלות שכתבתם,

שלב 5 – עיצוב והגדרות

ברגע שתסיימו לבנות את כל השאלות כמו שצריך,
תוכלו עכשיו לעצב את הלנדבוט שלכם, לשים את הלוגו שלכם, לשנות את הרקע ועוד,
בנוסף לשנות את הגדרות הברירת מחדל הקיימות – כאן אני ממליץ לשנות מה שצריך לעברית.

שלב 6 – פרסום ושיתוף הקישור ללידים פוטנציאלים

שימו לב – תוכלו גם להטמיע את הלנדבוט באתר שלכם בעזרת קוד שהם נותנים לכם

שלב 7 – כניסה לכל מי שסיים את השאלון

שימו לב שיש אפשרות לחבר לקובץ שיטס בצורה אוטומטית אבל בשביל זה צריך את גרסת הפרו וגם זה טיפה יותר מתקדם, בכל מקרה כדי לקבל את התשובות של כל מי שסיים את השאלון תוכלו גם להשתמש בתור התחלה בחינמי.

לסיכום

לנדבוט לעסק שלכם יכול להיות ממש מגניב ומושך לקוחות פוטציאלים, זה יתן לכם את האפשרות לקבל לידים חמים ומסוננים יותר ובצורה מאוד פשוטה,
ממליץ לך לחקור את הכלי הזה ופשוט לשחק איתו, יש שם עוד המון דברים מגניבים,
אנחנו כאן באינטואיט מאחלים לכם בהצלחה וממליצים לכם לא להפסיק ללמוד!

אנחנו כאן לכל שאלה 🙂

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

קידום ממומן בגוגל לעומת קידום אורגני: מה הכי מתאים לעסק שלך

כאשר מדובר בקידום עסק בגוגל, קיימות שתי אסטרטגיות מרכזיות להשגת חשיפה ותנועה: קידום ממומן (Google Ads) וקידום אורגני (SEO). לכל אחת מהאסטרטגיות יש יתרונות וחסרונות, והתאמת השיטה הנכונה תלויה בסוג העסק, בתקציב ובמטרות השיווקיות. במאמר זה נסקור את היתרונות והאתגרים של כל גישה כדי לעזור לכם לבחור את האסטרטגיה שתועיל

לקריאה עכשיו »
מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

מדוע צ'אטבוטים הם העתיד של שירות הלקוחות?

שלום לכם, אביאור אהרוני כאן, שותף ובעלים בחברת אינטואיט. בעידן הדיגיטלי של היום, אני מוצא את עצמי שוב ושוב נדהם מהמהירות בה הטכנולוגיה משנה את פני השירות והתקשורת עם לקוחות. אחד הכלים המרתקים ביותר שצמחו בשנים האחרונות הוא הצ'אטבוט, ואני רוצה לשתף אתכם מדוע אני מאמין שזהו העתיד של שירות

לקריאה עכשיו »
מדריכים על עיצוב גרפי לעסקים

איך ליצור בקלות פוסטים מעוצבים, קאברים לרילס, פלייארים ועוד *בחינם* בעזרת קנבה

אהלן חברים יקרים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה לדבר איתכם על התוכנה המדהימה והמטורפת שקוראים לה: קאנבה. Canva היא כלי עיצוב גרפי מקוון שזמין לשימוש בחינם. אפשר להשתמש בה כדי ליצור פוסטים לרשתות חברתיות, מצגות, פוסטרים, סרטונים, לוגואים ועוד. באמת שזאת תוכנה חובה לכל בעל/ת עסק,

לקריאה עכשיו »
מדריכים על כלים לעסקים

עשר טעויות נפוצות בבחירת משרד פרסום – ואיך להימנע מהן

שלום לכם, אביאור אהרוני כאן. כמי שמלווה עסקים בתחום הפרסום כבר שנים, ראיתי לא מעט טעויות בבחירת משרדי פרסום. בשנת 2024, כשהנוף הדיגיטלי משתנה במהירות, חשוב יותר מתמיד לבחור נכון. הרשו לי לשתף אתכם בסיפור קצר: לפני כשנה, פגשתי בעל עסק שבחר משרד פרסום רק על סמך המחיר הנמוך. התוצאה?

לקריאה עכשיו »