איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי, שגם יודע לשאול שאלות ושתוכלו לשלוח אנשים לשם ולקבל לידים מדויקים יותר,
מדובר בצאטבוט מגניב שישאל שאלות ובסופו יהיה לכם את הפרטים של הליד,
אז אני מתרגש, מקווה שגם אתם, ויאלה בואו נתחיל!

שלב 1 – תירשמו בחינם לhttps://landbot.io/ 

תרשמו בגוגל landbot, תיכנסו לתוצאה הראשונה ותבצעו הרשמה,

שלב 2 – תיצרו צאטבוט חדש ותבחרו להתחיל מאפס

שלב 3 – תרשמו את השאלות שאתם רוצים לשאול את הליד בקובץ שיטס

שלב 4 – תתחילו ליצור בלוקים ושאלות לפי השאלות שכתבתם

שימו לב לשמור את התשובות שלהם בשמות שתוכלו להבין, לדוגמא שם העסק אני אשמור כ-bussines_name

אחרי זה פשוט תתחילו ליצור בלוקים על פי השאלות וסוגי השאלות שכתבתם,

שלב 5 – עיצוב והגדרות

ברגע שתסיימו לבנות את כל השאלות כמו שצריך,
תוכלו עכשיו לעצב את הלנדבוט שלכם, לשים את הלוגו שלכם, לשנות את הרקע ועוד,
בנוסף לשנות את הגדרות הברירת מחדל הקיימות – כאן אני ממליץ לשנות מה שצריך לעברית.

שלב 6 – פרסום ושיתוף הקישור ללידים פוטנציאלים

שימו לב – תוכלו גם להטמיע את הלנדבוט באתר שלכם בעזרת קוד שהם נותנים לכם

שלב 7 – כניסה לכל מי שסיים את השאלון

שימו לב שיש אפשרות לחבר לקובץ שיטס בצורה אוטומטית אבל בשביל זה צריך את גרסת הפרו וגם זה טיפה יותר מתקדם, בכל מקרה כדי לקבל את התשובות של כל מי שסיים את השאלון תוכלו גם להשתמש בתור התחלה בחינמי.

לסיכום

לנדבוט לעסק שלכם יכול להיות ממש מגניב ומושך לקוחות פוטציאלים, זה יתן לכם את האפשרות לקבל לידים חמים ומסוננים יותר ובצורה מאוד פשוטה,
ממליץ לך לחקור את הכלי הזה ופשוט לשחק איתו, יש שם עוד המון דברים מגניבים,
אנחנו כאן באינטואיט מאחלים לכם בהצלחה וממליצים לכם לא להפסיק ללמוד!

אנחנו כאן לכל שאלה 🙂

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו את כל הידע הזה ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

מדריכים לרשתות חברתיות

למה ב־2025 שיווק דיגיטלי זה לא מותרות – זה הישרדות

פעם, בשביל להצליח בעסק, מספיק היה לפתוח חנות ברחוב הראשי, לשים שלט יפה – והלקוחות כבר היו מגיעים.היום?אם אנחנו לא קיימים בדיגיטל — אנחנו פשוט לא קיימים. שיווק דיגיטלי ב־2025 הוא לא תוספת נחמדה. הוא לא משהו ל"כשיהיה זמן".הוא הכלי המרכזי שמחזיק את העסק חי, נושם וצומח. למה זה קורה?

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

פסיכולוגיה של סרטונים ויראליים

בעידן הדיגיטלי, סרטונים ויראליים הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו. היכולת של סרטון להגיע למיליוני צפיות ושיתופים בזמן קצר היא תופעה מדהימה, אך לא מקרית. מאחורי הסרטונים הוויראליים עומדת פסיכולוגיה מורכבת שמשפיעה על הרגשות, ההתנהגות והאינטראקציות של הצופים. במאמר זה נעמיק במה שמניע אנשים לשתף סרטונים, ומהם המרכיבים הפסיכולוגיים ההופכים

לקריאה עכשיו »
כתבות

האם טיקטוק בדרך להיעלם מחנויות האפליקציות בארה"ב?

רקע כללי טיקטוק, אחת האפליקציות הפופולריות בעולם, נמצאת במרכז סערה פוליטית וכלכלית בארצות הברית. אפליקציה זו, שנמצאת בבעלות חברת ByteDance הסינית, מתמודדת בשנים האחרונות עם חששות של גורמים בממשל האמריקני לגבי בטיחות הנתונים של המשתמשים וחשש להשפעה סינית על תכנים המוצגים באפליקציה. ההחלטה האחרונה בית המשפט הפדרלי לערעורים בארה"ב אישר

לקריאה עכשיו »
מדריכים על כלים לעסקים

איך להפוך את העוקבים שלך ללקוחות משלמים

הרבה בעלי עסקים גאים במספר העוקבים שלהם – אבל שוכחים דבר חשוב:עוקבים לא משלמים חשבונות. לקוחות – כן.המעבר בין “לייק” לבין “סגירת עסקה” הוא האומנות האמיתית של שיווק דיגיטלי. במאמר הזה נגלה איך עושים את זה בפועל. 📌 שלב 1: להבין את הפסיכולוגיה של העוקב עוקבים לא מחפשים עוד פרסומת.

לקריאה עכשיו »