fbpx

קידום ממומן בפייסבוק

שמעלה מכירות
שמשפר מיתוג.
שנותן תוצאות.

רוצה שנעשה לעסק שלך קידום ממומן בפייסבוק?

אז הבנתם שכדאי לכם לעשות קידום ממומן בפייסבוק?

אתם בדרך הנכונה!

פייסבוק היא כעת אחת מפלטפורמות השיווק הפופולריות ביותר על פני כדור הארץ. ככל שהענקית החברתית גדלה ליותר מ-2.7 מיליארד משתמשים פעילים, היא גם מרחיבה את רשת הפרסום שלה כך שתתאים למגוון רחב של עסקים.

הרבה מהיתרונות של פרסום בפייסבוק כבר ברורים, אבל לפרסום בתשלום יש הרבה מורכבויות. חשוב להבין מה פייסבוק מציעה לעסקים וכיצד רשת המודעות בתשלום שלה בנויה להציע שלל אפשרויות פרסום לפני שתוכלו לראות כיצד היא עשויה לעזור לכם להגיע לקהלים חדשים.

נתח השוק של פייסבוק לפרסום דיגיטלי קרוב ל-20%, מה שהופך אותה לאחת האפשרויות הגדולות ביותר לפרסום, מאחורי גוגל בלבד. בנוסף, מגיפת נגיף הקורונה של 2020 העניקה לפרסום הדיגיטלי כמה תנודות בלתי צפויות, ההכנסות של פייסבוק ברבעון השני הן הרבה מעבר ל-18 מיליארד דולר, עלייה של 11% לעומת 2019! ועלויות פרסום ממוצעות נמוכות גם מהשנה שעברה. ככל שהעולם מסתגל לירידה בתנועת הגולשים בחנות ותוצאות נמוכות יותר, זה רק הגיוני לשקול את היתרונות של פרסום בפייסבוק עבור העסק שלכם. חברות מקוונות ומסחר אלקטרוני אמורים להפוך לנורמה לעסקים והיתרונות של פרסום בפייסבוק על פני מתחרותיה הופכים אותו לאופציה טובה.

מודל הפרסום של פייסבוק פועל על פי מודל "תשלום לכל קליק" הנפוץ בכל מקום, שהפך למערכת הגדולה היחידה לפרסום באינטרנט. הסיבות שבגללן PPC(תשלום לכל קליק) חשוב הן גם אותם יתרונות של פרסום בפייסבוק: זה סביר, יעיל ומהיר.

היתרונות של פרסום בפייסבוק הם אינסופיים. אתם יכולים להכפיל, לשלש וגם יותר את הצמיחה העסקית שלכם עם פרסום בפייסבוק.

אם עושים את זה נכון, זה זול יותר כמעט מכל מקור פרסום חלופי.

אפשרויות המיקוד מדויקות יותר מהשאר. אתם יכולים למקד ללקוחות קודמים, מבקרים באתר, ודמוגרפיה ספציפית.

אתם יכולים להגדיל את הקשר עם הקהל שלכם, להגביר את המודעות למותג ולייצר יותר מכירות.

אם אתם מאמינים ביתרונות של פרסום בפייסבוק, אז התחילו להשקיע עוד היום בקמפיין פרסום מקצועי בפייסבוק.

הנה כמה סיבות טובות למה כדאי לפרסם בפייסבוק:

1. מיקוד משופר.

פרסום במדיה חברתית עבור רוב הפלטפורמות אומר לתת למפרסמים את היכולת למקד מודעות לקהלי היעד שלהם באמצעות נתונים ממשתמשים – ופייסבוק אינה שונה. למעשה אחד היתרונות העיקריים של פרסום בפייסבוק הוא שהפלטפורמה עשירה מאוד בנתונים. אתם יכולים למקד במיקרו לקהלים המתאימים ביותר לעסק שלכם.

לפייסבוק יש רמת פירוט מדוקדקת המאפשרת לכם לצמצם את הדמוגרפיה של כל מודעה שאתה מריצים. עסקים יכולים ליצור מודעות כדי לצמצם את קהלי היעד שלהם עבור פלחים תחת:

-מִין.

-גיל.

-מקום.

-שפות מדוברות.

-תחומי עניין (הביעו תחומי עניין, לייקים ותחביבים מפרופיל הפייסבוק שלהם).

-רמת השכלה או היסטוריה.

-הגדרת תפקיד.

-הַכנָסָה.

-עמדה פוליטית.

-תחומי עניין.

-התנהגויות ורכישות אחרונות.

-אירועי חיים מרכזיים.

2. מודעות בפייסבוק יכולות לתת תוצאות מהר מאוד.

מודעות עסקיות בפייסבוק הן אידיאליות עבור מותגים שמחפשים להפעיל אסטרטגיות שיווק דיגיטליות לטווח קצר ולטווח ארוך – מכיוון שהן יכולות להתחיל לספק הכנסה/המרה ברגע שהן עולות לאוויר. אבל הם הכי טובים לתוצאות מהירות.

לאחר הגדרת מסעות פרסום במנהל המודעות, נבדקים על ידי פייסבוק, וברגע שהם עולים לאוויר, הם מתחילים לעבוד מיד ומתחילים להציג את המותג/מוצרים שלכם לאלפי אנשים פוטנציאליים באופן מיידי. מודעות מאושרות בדרך כלל תוך 24 שעות, כך שהיתרונות של הפרסום בפייסבוק נובעים מהענקת לעסקים דרך להתחיל להשיג מכירות תוך מספר ימים.

3. מודעות למטרות ספציפיות.

משווקים יכולים גם לבחור מתוך מגוון "יעדי פרסום" המתאימים למטרות העסקיות שלהם. זה מצוין לעסקים שרוצים לתעדף תוצאות שונות עבור המודעות שלהם. לדוגמה, ניתן לעצב מודעות כך שיגרמו ליותר: מעורבות/אינטראקציה לאחר פוסט, יותר תעבורה לאתר, יצירת לידים וכו'.

למעשה היתרון של פרסום בפייסבוק עבור העסק שלכם הוא שאתם יכולים להגדיר "יעדי מודעה" למודעות רבה יותר למותג, מעורבות בפוסטים של המותג, או רק להמרות ישרות!

4. גישה לאחד מהקהלים הגדולים בעולם.

בלי יותר מדי להרחיב, עם יותר מ-2.7 מיליארד משתמשים פעילים, פלטפורמת המודעות של פייסבוק מעניקה לעסקים גישה לאחת מרשתות המודעות הדיגיטליות הגדולות ביותר. אין צורך להגיד כמה זה מעולה לעסקים שמחפשים את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. 

5. גישה לנתונים מדויקים ומעמיקים.

מנהל המודעות של פייסבוק נותן לעסק מגוון רחב של תובנות ביצועים ונתונים מצטברים. ניתן למדוד כל מודעה שאתם יוצרים באמצעות כלי הפרסום שלהם.

תוכלו לקבל תובנות לגבי ביצועי המודעה, כולל דמוגרפיה של מודעה עם מידע אנונימי על משתמשים, השוואות נתונים רב-ערוציים (כמו עם מודעות צד שלישי), וגם נתוני פרסום שליליים (כאן פייסבוק נותנת למפרסמים שליטה כדי לוודא שהמודעות לא יופיעו באזורים שבהם הם לא רוצים את זה).

6. חיזוי מודעות והערכות ביצועים.

יש יתרון גדול נוסף של פרסום ברשת המודעות של פייסבוק: חיזוי. עם מודעות שיש להן מספיק נתונים, הם יכולים לבצע הערכות לגבי כמה אנשים ניתן להגיע, וכמה תוצאות ניתן להשיג ביום (עם תקציב מודעה מלא).

כמו כן, כאן חשוב לציין שזה אינו מדוייק בכלל אך אפשר לקבל בעזרת זה הערכה כללית לביצועים.

7. רימרקטינג של מודעות פייסבוק (הצגה לאנשים שוב)

רימרקטינג פירושו פרסום לקהלים או מבקרים שכבר קיימו בעבר אינטראקציה עם המותג שלכם או הביעו עניין בעסק שלכם. נעשה בדרך כלל באמצעות עוגיות/מעקב אחר פעילויות.

אחד היתרונות של פרסום בפייסבוק עבור העסק שלכם הוא שאתם יכולים להשתמש באסטרטגיה זו כדי להגדיל הכנסות, להגביר את שיעורי ההמרה או לקבל החזר על הוצאות פרסום טוב יותר.

אסטרטגיה זו פועלת באמצעות "פיקסל פייסבוק" – קטע קוד קטן שאתם מכניסים באתר שלכם כדי לעזור למקד ללקוחות ומבקרים. זה עוקב אחר אנשים, יחד עם סוגי הפעולות שהם מבצעים באתר שלך כמו כל מודעות פייסבוק שהם צפו לפני ביקור, דפים שהם מבקרים, פעולות הוספה לעגלת הקניות ועוד.

למה לעשות את זה איתנו?

טכנולוגיה מתקדמת

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצאות והביצועים הטובים ביותר, תוך שמירה על מיקסום הזמן שלנו ושלכם.

צ'אט בוטים, אוטומציות, ועוד.

אסטרטגיה ייחודית

לכל סוג של עסק ישנה אסטרטגיה ייחודית משלו, אנו מתאימים לכם את הדרך הנכונה עבורכם כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר.

תוכן איכותי

אנו מצלמים ועורכים ברמה הגבוהה שיותר, למטרת העלאת האיכות של כל סרטון/פוסט שתעלו, מה שיוביל לעלייה במיתוג שלכם בצורה טבעית.

מיתוג עוצמתי

אנו ניקח את השיווק הממומן שלכם ונבצע אותו בצורה שתגרום לאנשים להבין שאתם מותג חזק בשטח.

FAQ

מהו שיווק ממומן?

שיווק ממומן הוא מה שנקרא "pay-for-click" זאת אומרת כאשר אנו מציבים מודעות במנועי חיפוש או באתרים אחרים ומביאים תנועה לאתר שלך. אתה מחויב עבור תעבורה זו רק כאשר מישהו לוחץ על הפרסומת שלך.

התפקיד שלנו הוא לוודא שמסעות הפרסום שלך מוגדרים כהלכה כדי להניע את סוג התנועה המדויק שאתה רוצה לאתר שלך. זה מבטיח שהתקציב שלך לא יתבזבז על תנועה לא רלוונטית. אנו עוקבים כל הזמן ומבצעים שינויים במסע הפרסום שלך כדי להגדיל ולהפחית את המחיר לקליק, להגדיל את שיעור הקליקים שלך ולהגדיל את שיעורי ההמרה(התוצאה הרצויה) שלך.

איך אנחנו עושים את זה? אנו יוצרים מסעות פרסום ממוקדים במיוחד ובודקים כל הזמן משתנים ופורמטים שונים של מודעות כדי למצוא את השילוב הטוב ביותר. אנו גם מוודאים שדפי הנחיתה של האתר שלך מוגדרים בצורה מושלמת להמרה כאשר מישהו מגיע לאתר שלך.

אנו מבצעים שירותי פרסום בתשלום לקליק עבור גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

היתרונות של קידום ממומן הוא שאתה יודע שאתה תוביל תנועה רלוונטית לאתר שלך. שלא כמו קידום אורגני, קידום ממומן מייצר תנועה כמעט מיידית. ההבדל הוא שקידום ממומן יקר יותר כי אתה משלם גם על הקמפיין וגם ועל ניהול הקמפיין.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קידום ממומן איכותי הוא שאנו מקבלים נתונים באופן מיידי שאומרים לנו אם הפרסום שלנו עובד או לא וכיצד אנחנו יכולים לבצע התאמות כדי לוודא שהוא מניב ביצועים טובים יותר.

אנו בונים את האסטרטגיה שלך לקידום ממומן על סמך המוצרים והשירותים שלך. אנו יוצרים מודעות ממוקדות במיוחד עבור כל שירות בנפרד. לעולם לא נציג מודעות כלליות מכיוון שהן אינן מניבות המרה.

לדוגמה, אם אתה מציע שירותי ביטוח, אנו נזהה את אפשרויות השירות הטובות ביותר שלך. אם אפשרות זו היא ביטוח רכב, אנו ניצור מודעות ודפי נחיתה ספציפיים המיועדים בדיוק לאנשים המחפשים שירותי ביטוח רכב באזור שלך. זה מבטיח שהתנועה שאנו מובילים לאתר שלך היא תנועה שמחפשת את מה שאנו מספקים להם!

בדומה לקידום אתרים שלנו, תקבלו גישה ללוח מחוונים מתקדם דרך האתר שלנו. לוח המחוונים הזה יכלול דיווח עדכני, תרשימים ומידע על מסע הפרסום שלך. כמו כן, ננתח איתך את התוצאות הללו מדי חודש וחודש ונוודא שאנו משפרים כל הזמן את תוצאות הקמפיין.

מאמרים בנושא קידום ממומן לעסקים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא קידום ממומן לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים על אוטומציות ומערכות CRM לעסקים

איך ליצור דף נחיתה שהוא גם צאטבוט סופר מגניב לעסק שלכם בחינם ובפחות משעה – מדריך מלא ומצולם

היי חברים יקרים, כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך אתם יכולים לבנות לעסק שלכם דף נחיתה, סופר מגניב ואינטואטיבי,

לקריאה עכשיו »